  • 11. Data: 2012-10-14 00:54:59
    Temat: Re: Jak wykręcić śrubę...
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-13 23:46, szufla pisze:

    > Jaki podwojny, drobnozwojny ?

    Mniej wiecej w przekroju cos takiego:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6349ed3fede038ea
    .html

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-10-14 11:03:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 21:34:12 +0200, ToMasz napisał(a):
    > polecam: olej, penetrant, temperatura, drgania.

    Tak jest - napoic, podgrzac lekko palnikiem, ale takim butanowym, a nie
    acetylenowo-tlenowym, przyspawac nakretke i cierpliwie mlotkiem.

    J.

  • 13. Data: 2012-10-14 11:19:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Mniej wiecej w przekroju cos takiego:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6349ed3fede038ea
    .html

    Jesli nie ma takich nakretek to nagwintowac pod zwykle. Zalac odrdzewiaczem, podgrzac

    i podpalic ;)

    sz.

  • 14. Data: 2012-10-14 13:03:18
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Tak jest - napoic, podgrzac lekko palnikiem, ale takim butanowym, a nie
    > acetylenowo-tlenowym, przyspawac nakretke i cierpliwie mlotkiem.
    >
    > J.

    dobry to tego wkretak udarowy np
    http://www.narzedziak.pl/jonnesway-wkretak-udarowy-a
    g010138-1-2-z-oslona.html
    tu pacniecie mlotkiem powoduje tez obrot i sporo ulatwia odkrecanie

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 15. Data: 2012-10-14 13:13:56
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-14 13:03, tck pisze:

    > dobry to tego wkretak udarowy np
    > http://www.narzedziak.pl/jonnesway-wkretak-udarowy-a
    g010138-1-2-z-oslona.html

    > tu pacniecie mlotkiem powoduje tez obrot i sporo ulatwia odkrecanie

    Z calym szacunkiem, ale taki wkretak to chyba do roweru ;)
    Jak metrowa przedluzka nie dala rady, to taki wkretak jakos mnie nie
    przekonuje, ale moze metrowa przedluzka i mlotek dadza rade.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 16. Data: 2012-10-14 15:47:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-14 13:13, v...@i...pl pisze:

> [...]
    > Jak metrowa przedluzka nie dala rady, to taki wkretak jakos mnie nie
    > przekonuje, ale moze metrowa przedluzka i mlotek dadza rade.

    Z całym szacunkiem, ale chyba Ci się wątki pomerdały ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2012-10-14 16:41:57
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak metrowa przedluzka nie dala rady, to taki wkretak jakos mnie nie
    > przekonuje, ale moze metrowa przedluzka i mlotek dadza rade.

    taka przedluzka i powolne zwiekszanie sily to najlepszy sposob zeby wlasnie
    srube ukrecic- jak widac w zalaczanym przypadku;)

    zeby zruszyc trzeba zrobic to dynamicznie
    a jak pizdniesz w taki wykretak mlotkiem to sruba odpuszcza

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 18. Data: 2012-10-14 18:19:48
    Od: k...@v...pl

    W dniu niedziela, 14 października 2012 16:42:00 UTC+2 użytkownik tck napisał:
> [...]
    >

    > zeby zruszyc trzeba zrobic to dynamicznie
    >
    > a jak pizdniesz w taki wykretak mlotkiem to sruba odpuszcza

    Sugerujesz że klucze mechaniczne nie urywają śrub bo one tylko dynamicznie odkręcają?

  • 19. Data: 2012-10-14 20:56:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-14 18:19, k...@v...pl pisze:

    > Sugerujesz że klucze mechaniczne nie urywają śrub bo one tylko dynamicznie
    odkręcają?

    OIDP w mechanice inaczej liczy się naprężenia statyczne a inaczej
    dynamiczne.
    Stąd też zdarza się, że śrubę (bądź nakrętkę) od felgi kluczem można
    ukręcić, zaś klucz pneumatyczny może z problemami, ale odkręci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 20. Data: 2012-10-14 23:05:51

    W dniu 2012-10-14 15:47, Adam pisze:

    > Z całym szacunkiem, ale chyba Ci się wątki pomerdały ;)

    Zbyt grzecznie wyrazilem swoja watpliwosc? :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)