  • 1. Data: 2010-11-16 07:02:29
    Temat: Jak wyciszyc CD/DVD
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    Dzien dobry,

    Podczas odtwarzania muzyki mocno i przez caly czas szumi naped.
    Niby mozna skopiowac na dysk, sa tez recepty w postaci
    spowolnienia programowego.

    Czy nie ma jednak mozliwosci zmuszenia napedu do przeczytania
    calego pliku? Musi on byc pobierany po kawalku?

    Przy drugim odtwarzaniu pliku naped jest juz cicho - najwyrazniej
    plik jest zaczytany do pamieci.

    A moze to cecha odtwarzaczy? (Uzywam AIMPa i nie widze opcji
    "zaczytaj zanim zaczniesz odtwarzac".)

    pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2010-12-30 11:17:36
    Temat: Re: Jak wyciszyc CD/DVD
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.11.2010 08:02, Andrzej S. pisze:
    > Czy nie ma jednak mozliwosci zmuszenia napedu do przeczytania
    > calego pliku? Musi on byc pobierany po kawalku?

    Można tak napisać odtwarzacz, żeby nie pobierał po kawałku.
    Nikt jednak tego nie robi, bo zazwyczaj muzykę się jednak
    obecnie odtwarza z dysku twardego (lub kupuje odtwarzacze
    wyposażone w opcję zmniejszania prędkości po naciśnięciu
    przycisku lub właśnie programowo).

    > A moze to cecha odtwarzaczy? (Uzywam AIMPa i nie widze opcji
    > "zaczytaj zanim zaczniesz odtwarzac".)

    Nie widziałem odtwarzacza, który miałby taką opcję. Tak,
    taka funkcja może się znaleźć właśnie tylko w odtwarzaczu,
    ale jak napisałem wyżej -- raczej nikt jej nie zaimplemen-
    tuje.

    Co Ci przeszkadza w zwalnianiu programowym lub odtwarzaniu
    z dysku?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./