  • 1. Data: 2010-10-26 16:39:08
    Temat: Jak włączyć ręczne ustawienia w mobo Asus P5B
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Dokładnie P5B-V.
    Chcę podkręcić procka E6420, ale za chiny (ludowe) nie umiem przestawić
    w tryb ręczny.
    Ponoć warto.
    Bios jest najnowszy.
    Znalazłem instrukcje jakie mają być ustawienia, ale nie umiem ich
    wprowadzić :-/
    Dzięki za pomoc.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2010-10-28 15:45:39
    Temat: Re: Jak włączyć ręczne ustawienia w mobo Asus P5B
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-26 18:39, Lagod pisze:
    > Dokładnie P5B-V.
    > Chcę podkręcić procka E6420, ale za chiny (ludowe) nie umiem przestawić
    > w tryb ręczny.

    No i co?
    Gdzie Ci wszyscy "ołwerklokerzy"? Wymarli już?

    ________MAT_______

  • 3. Data: 2010-10-28 19:24:09
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 17:45:39 +0200, Lagod napisał(a):

    > No i co?
    > Gdzie Ci wszyscy "ołwerklokerzy"? Wymarli już?

    Kiedyś miałem P5B (z tego co pamiętam bez V). Też mi nie zapisywała
    wyższych ustawień. Po długich poszukiwaniach znalazłem poradę na necie.
    Trzeba było w BIOS-ie włączyć stację FDD (której fizycznie nie posiadałem).
    Pomogło.

  • 4. Data: 2010-10-28 21:14:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Leszek K." napisał:

> [...]
    > wyższych ustawień. Po długich poszukiwaniach znalazłem poradę na necie.
    > Trzeba było w BIOS-ie włączyć stację FDD (której fizycznie nie

    Wystarczyło same stacje dać na None, czy trzeba było cały kontroler
    wyłączyć?

    JoteR

  • 5. Data: 2010-10-29 07:59:23
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 23:14:26 +0200, JoteR napisał(a):

    > Wystarczyło same stacje dać na None, czy trzeba było cały kontroler
    > wyłączyć?
    >
    > JoteR

    Odwrotnie. Trzeba było *włączyć*. A wyłączenie to pierwsza rzecz, którą
    zrobiłem.

  • 6. Data: 2010-11-02 06:54:49
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-10-28 21:24, Leszek K. pisze:
> [...]
    > Trzeba było w BIOS-ie włączyć stację FDD (której fizycznie nie posiadałem).

    To nic nie zmieniło u mnie, ale udało mi się poprzez zainstalowanie Asus
    Suite i mieszanie w parametrach procesora, pamięci i grafiki z poziomu
    windowsa. Zresztą ze świetnym efektem!