  • 1. Data: 2011-11-11 18:36:34
    Temat: Jak uzywac laserówke w samochodzie ?
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czasem przydaje się miec przy sobie nie tylko laptopa, ale i drukarkę.
    przykładowo w jakims urzędzie piszę na poczekaniu pismo, i drukuję (no
    jeszcze urzędnicy swoich drukarek nie udostępniają ;))
    Gdzieś tam, kiedyś tam, pojawiały sie miniaturowe drukarki na papier
    termiczny, czy na atrament, ale jakoś mało to popularne.
    A gdyby tak po prostu zejść do samochodu, by wydrukować parę kartek?
    Właśnie przeznaczam do demobilu kilkunastoletni małogabarytowy laser HP.
    I tak się zastanawiam, jaki inwerter do tego byłby potrzebny?
    Gdyby brać pod uwage moc szczytową ok 1200 W to zapomnę o sprawie, bo to kloc
    będzie.
    Ciekawi mnie, czy ktoś zasilał drukarkę laserową z inwertera?

    Lub jakaś mała tania "proszkowa" drukareczka (niezamarzająca na mrozie, i
    wystarczy cz.-b.) zasilana zewnętrznym zasilaczem 12 volt ?
    THX

  • 2. Data: 2011-11-11 19:31:18
    Temat: Re: Jak uzywac laserówke w samochodzie ?
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-11-11 19:36, _THX. pisze:
> [...]
    >
    > Lub jakaś mała tania "proszkowa" drukareczka (niezamarzająca na mrozie, i
    > wystarczy cz.-b.) zasilana zewnętrznym zasilaczem 12 volt ?

    odpowiem tylko na pytanie mobilności, bo takiego bajeru jak Ty tutaj
    starasz się zrobić to nie testowałem, ale mam takie maleństwo
    http://tnij.org/n6im

    sprawdza się dość dobrze, i nie trzeba kombinować z kablami :)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 3. Data: 2011-11-11 20:32:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Widziałem jakiś czas temu w Sprawie dla reportera, jak jakiś facet
    okupywał jakiś urząd, no i spał w samochodzie, a tam miał "biuro"
    komputer i drukarkę, ale nie pamiętam jaką, atramentówkę czy stacjonarną.

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 4. Data: 2011-11-13 00:54:43
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On Fri, 11 Nov 2011 18:36:34 +0000 (UTC), _THX. wrote:

    > Gdzieś tam, kiedyś tam, pojawiały sie miniaturowe drukarki na papier
    > termiczny, czy na atrament, ale jakoś mało to popularne.

    Mało popularne bo bardzo drogie.

    --
    Mar.

  • 5. Data: 2011-11-14 23:59:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 13.11.2011 Mariusz <m...@s...org> napisał/a:

    > Mało popularne bo bardzo drogie.

    Ja tam odpalałem selphy z przetwornicy 12/220 :) oczywiście termotsublimacja więc
    do A4 się nie nadaje.