eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaJak umocować teflonową tuleję w aluminium?Re: Jak umocować teflonową tuleję w aluminium?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 09 Mar 2011 01:09:56 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Jak umocować teflonową tuleję w aluminium?
    References: <4d714d3b$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    <ts2kd2ylyt3k$.1hd2y9hk5gqle$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <ts2kd2ylyt3k$.1hd2y9hk5gqle$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <4d76c553$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.103.242
    X-Trace: 1299629395 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2485 83.23.103.242:41933
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28033
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 16:01, Borys Pogoreło pisze:
    > Dnia Fri, 04 Mar 2011 21:36:11 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> W jaki sposób należy umocować tuleję teflonową w otworze w aluminium?
    >> Otwór jest lekko stożkowaty, tuleja również.
    >> Otwór wypolerowany na gładko.
    >> Średnica tulei około 3cm, długość też około 3cm.
    >>
    >> Samo wbicie nie wystarcza. Super-glue też się szybko wykruszył.
    >
    > A nie możesz "zamknąć" tej tulei przez przyklejenie czegoś (dużej
    > podkładki?) do aluminium? Tak, żeby trzymało brzegi i nie miało kontaktu z
    > drążkiem, który w tym będzie pracował. Metal z metalem znacznie łatwiej
    > skleić :)

    Nie uda się - tulejka siedzi głęboko w rurze.

    W sumie stwierdziłem że sam nie dam rady i zawiozłem tą nieszczęsną
    obudowę do firmy która zajmuje się takimi naprawami przekładni
    kierowniczych.

    Klejenia ponoć nie praktykują bo czego by nie zastosować to się
    rozpadnie. Jak nie od razu to po miesiącu.

    Pojawiła się koncepcja "podkładki", ale raczej w formie pierścienia
    sprężynującego który będzie robił jednocześnie za klin po podcięciu
    tulei od tyłu, albo po dorobieniu nowej tulei z wycięciem na taką
    podkładkę (która będzie między tuleją a obudową).

    Można też dać coś (np kawał rury z otworami umożliwiającymi smarowanie i
    wyrównanie ciśnień), przez całą długość obudowy przekładni, aż do jej
    końca, gdzie będzie już ją można po prostu zaprzeć o koniec obudowy i w
    ten sposób całość zaprzeć.

    W każdym razie raczej nie nastawiają się na odtworzenie oryginalnego
    sposobu mocowania (faktycznie mógł to być jakiś magiczny sposób
    klejenia/zgrzewania/cokolwiek), a na wykombinowanie czegoś innego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: