  • Data: 2022-12-22 16:04:44
    Temat: Re: Jak to rozwiązać?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Dec 2022 13:48:48 +0100, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    jest z nich prąd do wszystkiego z wyjątkiem lodówki i ogrzewania.

    > Zapytam z ciekawości...
    > Jakiego rzędu jest globalna sprawność całego procesu (kWh uzyskane/kWh
    > włożone)?
    > Jakiego rzędu oszczędności to da (uwzględniając sprawność)?
    > Jaki jest czas amortyzacji całego przedsięwzięcia?
    > Czy akumulatory mają szansę dożyć tego czasu?

    Chyba tak, bo Tesla taką baterię w Australii wdrożyła.

    Co prawda cos mi się obiło, ze pozar jakis tam byl.

    No i byl pomysl, zeby samochod mogl robic za taką baterie,
    ale tesla sie z pomyslu wycofala, cos pisząc, ze to w trosce o
    baterie.

    J.