  • Data: 2012-03-20 23:28:14
    Temat: Re: Jak to rozwiązać?
    Od: Herr <s...@s...out.there> szukaj wiadomości tego autora

    S wrote:

    [rachu - ciachu]

    > Super! To działa:)
    > Wielkie dzięki.
    > To teraz mogę dalej to oprogramowywać:)
    > Bo rozumiem że według tej filozofii pobiorę sobie tez i wartość a również
    > będę mógł wykonywać inne metody na tych wybranych elementach bo kluczowe tu
    > jest $(this).closest('tr').find()

    Wydaje mi się że jeżeli rozeznasz się w drzewku DOM które sobie
    zbudowałeś (przy użyciu firebuga, dragonfly, w chrome/IE też są do tego
    narzędzia), zapoznasz się z odpowiednim rozdziałem w dokumentacji:

    http://api.jquery.com/category/traversing/

    to już nie powinieneś mieć żadnych kłopotów z dostaniem się do
    konkretnego elementu...