  • Data: 2017-05-14 15:38:24
    Temat: Re: Jak to jest ze światłami w samochodach?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 maja 2017 10:00:15 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:

    > A co? Jak Ci miga z tyłu na czerwono po prawej albo lewej stronie to już
    > nie wiesz ze skręca w którąś stronę? Od czego masz interfejs białkowy
    > między pedałami a kierownicą?

    Majster my tu o gruszkach a ty o pietruszkach.

    U nas jest przyjete i skodyfikowane ze kierunkowskaz ma byc pomaranczowy i ma byc
    umieszczony na brzegach obrysu samochodu.

    Wyjdź i zapytaj ludzi jak sobie wyobrażają kierunkowskaz a potem pokaż im mrygałki z
    amerykańskiego mustanga i zapytaj czy sie takiego spodziewali.

    Ja rozpoznac umiem ale akurat tu przydaje się normalizacja i wyrazistość.

    Jak mruga na czerwono to nie wiem czy lolek hamulec nacisnął i jeden stop mu nie
    świeci czy właczył kierunkowskaz. trwa to 3-4 sekundy aby stwierdzić "aha, z hameryki
    przyjechal".

    U nas jest porzadek u nich swoboda.
    Tyle zaobserowałem i sie podziliłem. A ty musisz wyskakiwać z napastliwym tonem bo
    przecież jestes w usenecie i nie da sie odpisać tak jak bys powiedział do znajomego
    przy stole...