eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak to jest z tymi LED-ami?Re: Jak to jest z tymi LED-ami?
  • Data: 2012-09-23 11:34:47
    Temat: Re: Jak to jest z tymi LED-ami?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-09-22 23:30, t? pisze:
    >> Tak. Przeważnie cały korpus tylny lampy jest jednym klockiem
    >> aluminiowym, od zewnątrz będącym radiatorem, a zastosowane ledy są coś
    >> jak http://shop.rabtron.co.za/catalog/images/1wpowerlede
    mitter60lm.jpg -
    >> 1W lub 3W per sztuka, montowane do radiatora, w oprawie wspólnie z
    >> impulsową elektroniką do stabilizacji zasilania.
    >
    > To będzie trudno zrobisz, ale co powiesz np. na otwory wentylacyjne +
    > wymuszony przepływ powietrza jakimś małym wentylatorem?
    To zdecyduj się, czy konstruujesz przyrząd do zbierania próbek kurzu i
    brudu, czy lampę samochodową? :)

    > Czyli takie 18*flux nie mają szans świecić podobnie jak zwykła P21W?
    Najmniejszych szans.

    >> Homologacje to ma tylko wybitą, i to tylko metalowy cokół, tak jak CE =
    >> ChinaExport. Jak zamówisz u chińczyka odpowiednio dużo towaru, to wybije
    >> ci na cokole co zechcesz, nawet i logo playboja, ale to nie spowoduje że
    >> taka "żarówka" poprawi ci męskość...
    >
    > Ale to już jest ewentualnie problem sprzedawcy, importera, producenta, na
    > pewno nie mój. :)
    Cóż, a jak kupisz spodnie na których chińczyk napisał XXL (tylko że to
    jest XXL dla 1.5m chińczyka karmionego miską ryżu na dzień), to będziesz
    je nosić bez względu na to, że wg naszych rozmiarów jest XS i są na
    ciebie za małe?
    Światła, zwłaszcza migacze i stopy, są przede wszystkim po to, by było
    je widać, a widać ma być po to, by było na drodze bezpieczniej. A nie po
    to, by się diagnosta odczepił. Jeśli nie wierzysz chińskiej homologacji,
    to po prostu kup i porównaj jasność świecenia i widoczność takiego
    migacza w dzień, najlepiej słoneczny.

    Pamiętaj jeszcze, że 99% przerywaczy kierunkowskazów ma "monitorowanie
    obciążenia" - jeśli żarówki nie pobierają tyle prądu ile mają pobierać w
    założeniu (np 21+21+5W), to migacz zaczyna migać 2x szybciej, by
    zasygnalizować kierowcy awarię. Taki objaw miały historyczne migacze na
    bimetalu, ale tradycję tą kontynuują praktycznie wszystkie przerywacze
    elektroniczne. Więc jeśli wstawisz ledy i zacznie ci szybko migać - to
    albo musisz to "sztucznie" czymś obciążyć (no to już bezsens całkowity),
    albo szukać przerywacza który takich jaj sobie nie robi. Znów chyba
    przerost formy nad treścią...


    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: