  • 51. Data: 2010-03-04 14:47:45
    Temat: Re: Jak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazd??
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Mar, 15:19, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > A teraz pomyśl co jeszcze oprócz oleju jest w amorach, co może nie lubić soli.

    Ale my panie tu rozmawiamy teraz o jeździe w niskich temperaturach ale
    bez soli.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2010-03-04 14:51:16
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > A teraz pomyśl co jeszcze oprócz oleju jest w amorach, co może nie lubić
    > soli.

    Czekolada!

    Wygralem cos ?

    KJ

  • 53. Data: 2010-03-04 14:54:30
    Temat: Re: Jak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju przed jazdą?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Mar, 15:17, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > A czymże to jeździłeś wcześniej i ile nakręciłeś?

    Tym co było pod ręką, WSK-i, Jawy, skuter. WSK-ą nakręciłem ze 20kkm
    (nie wiem ile z tego było pchania), skuterkiem (bo nie miałem już siły
    do WSK-i) jakieś 15kkm a pożyczonymi nie liczyłem. Nie dużo ale
    jeździło się w miarę możliwości.

    > A ja żeby jechać moto musiałbym wstać z 20 minut wcześniej. Icomipanporadzi?

    A ja Ciebie o zdanie nie pytałem, mówiłem o sobie. Icomipanzrobi?

    > Emoty są dla mientczaków.

    No ale dla niekumatych trza zostawić bo później trzeba się tłumaczyć.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2010-03-04 15:00:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-04 15:51:16 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Czekolada!
    >
    > Wygralem cos ?

    Taaa, dam Ci się spocić przy odpalaniu LC4. Po tym swoją motorynkę
    zaczniesz odpalać ręką.

    de Fresz

  • 55. Data: 2010-03-04 15:01:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-04 15:47:45 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > lubić soli.
    >>
    > Ale my panie tu rozmawiamy teraz o jeździe w niskich temperaturach ale
    > bez soli.

    Wybacz, nie wiem jakie są efekty używania motocykla na księżycu, bo u
    nas we wsi zimą sypiom.

    de Fresz

  • 56. Data: 2010-03-04 15:11:02
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Ale tak po chłopsku - Celsjusz sobie obrał za punkty swojej skali
    temperaturę wrzenia wody a nie oleju psującego zaworki w amortyzatorach
    motocykli.

    No tak se wymyslil gosc - ale potem masa ludzi siem tym przejela i
    dostosowala...
    Stad stabilnosc temperaturowa oliwy...zwlaszcza tej mineralnej czy
    semisyntetycznej

    ***Na czerwono to Ty sobie pomaluj rączkę od linki rozrusznika złośliwcu.

    Ja mam czerwony/czarny przycisk (chyba) - uruchamiajacy malutki rozrusznik
    elektryczny, nie jak u niektorych rozrusznik powietrzny... :)

    Tytus z fabryki

    4914 (20100304) __________

  • 57. Data: 2010-03-04 15:11:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Taaa, dam Ci się spocić przy odpalaniu LC4. Po tym swoją motorynkę
    > zaczniesz odpalać ręką.

    Juz ja tak odpalam.

    Poprosze nagrode zastepcza.

    KJ i kopniak ręką

  • 58. Data: 2010-03-04 17:52:39
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 04 Mar 2010 15:24:08 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    [...]
    > Zawsze lubiłem hardkor i nawet dalej lubię, ale już nie zawsze i nie
    > wszędzie. Po co miałbym teraz marznąć na 2oo i jechać ze spiętymi
    > zwieraczami (bo syf, bo opony niedogrzane), skoro mogę pogrzać dupsko w
    > puszczce i dojechać wyluzowany, wygrzany, z miłą muzyczką w tle i bez
    > panicznego śledzenia prognoz w ciągu dnia, czy aby jakiś śniego nie
    > sypnie? Za miesiąc będę mógł polatać z przyjemnością, nie zbawi mnie to.
    >
    > Nie namawiam Cię żebyś robił tak jak ja, sugeruję tylko że jest inna
    > droga, wcale niekoniecznie głupsza/gorsza/mięczacka.

    Toteż nie twierdzę, że jest gorsza, jakbym musiał dojeżdżać do pracy to
    bym zimą zapieprzał komunikacją miejską i książki czytał. Ale że do pracy
    to przechodzę z sypialni do pokoju obok i siadam w fotelu to od czasu
    do czasu lubię wyjść na dwór i pojeździć jeżeli tylko są warunki, od
    siedzenia cały czas w domu mózg wycieka. A jazda puszką po Warszawie
    jakoś mnie zupełnie nie jara. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 59. Data: 2010-03-05 08:15:40
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Wieca pisze:

    > Czyli jedno skrzydło już ci się zepsuło ?

    Musi przez otwieranie na zimno.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 60. Data: 2010-03-05 12:45:28
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tu wlasnie sie roznimy: sol wywoluje nie tylko skutki wizualne, zas
    > 'brzydkie' srubki i powierzchnie aluminiowe to najlagodniejszy ze skutkow.
    > Nie chce mi siejednak juz dalej strzepic: z pewnoscia sie myle, masz
    > racje, EOT.

    Ale ja chętnie posłucham. Jeśli możesz - strzęp sie dalej.