  • 21. Data: 2010-03-03 12:50:04
    Temat: Re: Jak to jest z tym rozgrzewaniem silnika na postoju prz ed jazdą?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Glub" <g...@g...com> wrote in message
    news:hmlh67$6lb$1@inews.gazeta.pl...
    > Idę na parking strzyzony pod chmurką, zdejmuje pokrowiec i odpalam
    > maszynerie. Silnik se chodzi a ja ubieram w tym czasie kominiarkę, kask
    > i rękawiczki. W tym czasie motór się "grzeje". Wsiadam i odjezdzam za
    > bramę. Zamykam ją, silnik dalej pracuje, i odjezdzam.

    Gratz!

    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2010-03-03 13:12:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Glub" <g...@g...com> wrote in message
    >
    > Gratz!

    Przylączam się do gratulacji!
    Życzę długotrwałej, bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji bramy.
    Obu skrzydeł, bez wyjątku.

    KJ i czytanie pomiedzy slowami

  • 23. Data: 2010-03-03 13:35:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Przylączam się do gratulacji!
    > Życzę długotrwałej, bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji bramy.
    > Obu skrzydeł, bez wyjątku.

    i strzyżonego parkingu. żeby zawsze był dobrze przystrzyżony.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 24. Data: 2010-03-03 22:15:04
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Kefir pisze:

    > Życzę długotrwałej, bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji bramy.
    > Obu skrzydeł, bez wyjątku.

    Brama jest jednoskrzydlowa.
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 25. Data: 2010-03-04 08:31:01
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    Glub pisze:

    > Brama jest jednoskrzydlowa.

    Czyli jedno skrzydło już ci się zepsuło ?

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 26. Data: 2010-03-04 11:20:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-03 11:22:20 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Ja nic ale przynosisz wstyd prawdziwym motocyklistom...

    Spoko, wyrośniesz. Jak już pojeździsz te parę sezonów, to zrozumiesz że
    jaranie się pierwszymi godzinami pogody do latania jest bez znaczenia.
    Ot, zwyczajna gorliwość neofity. Kip kul.

    de Fresz

  • 27. Data: 2010-03-04 11:27:20
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message

    > Spoko, wyrośniesz. Jak już pojeździsz te parę sezonów, to zrozumiesz że
    > jaranie się pierwszymi godzinami pogody do latania jest bez znaczenia. Ot,
    > zwyczajna gorliwość neofity. Kip kul.

    Niezwykle 'leczniczo' na wspomniane 'jaranie sie' podzialaja z pewnoscia
    skutki zebrania soli z jezdni do lozysk i elektryki. Dodam ze toto nie
    wylazi tak od razu, na efekty trzeba zaczekac miesiecy.

    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2010-03-04 11:28:30
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "de Fresz"
    Spoko, wyrośniesz. Jak już pojeździsz te parę sezonów, to zrozumiesz że
    jaranie się pierwszymi godzinami pogody do latania jest bez znaczenia. Ot,
    zwyczajna gorliwość neofity. Kip kul.

    Dzizus jak sie ciesze ja tez neofita - wez mnie jeszcze od malolatow
    nawyzywaj i juz pelnie szczescia bede mial... :) :) :)

    Tytus z fabryki

    4914 (20100304) __________

  • 29. Data: 2010-03-04 11:30:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Mar, 12:20, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Spoko, wyro niesz. Jak ju poje dzisz te par sezon w, to zrozumiesz e
    > jaranie si pierwszymi godzinami pogody do latania jest bez znaczenia.
    > Ot, zwyczajna gorliwo neofity. Kip kul.

    Po pierwsze primo to nie jest mój pierwszy sezon bo jeżdżę od 11 lat z
    2-letnią przerwą, po drugie primo pogoda do latania pozwala mi pospać
    40 minut dłużej których nie muszę spędzać na szukanie miejsca
    parkingowego pod pracą. A po trzecie primo to nie zauważyłeś czasem w
    tym poście ";-)"??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-03-04 11:34:05
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    > wez mnie jeszcze od malolatow
    > nawyzywaj i juz pelnie szczescia bede mial... :) :) :)

    wypierdalaj na pl.rec.skutery gowniarzu.

    cieszesezemoglempomoc

    KJ