  • Data: 2008-06-09 19:28:49
    Temat: Re: Jak to jest z tym PI?
    Od: jacki <j...@w...idealan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof "at" L. pisze:
    > Szanowna grupo,
    > Jak to jest z tym PI?
    > Przepchnac moze kazdy LIR, czy tylko ten z ktorym mamy styk?
    > Bo juz mnie kolej powoli powoli....
    > Pzdr.
    > Krzysiek

    A się podepnę z lekka innym pytaniem w podobnej tematyce. Marzy mi się
    PI i AS. O co w pierwszej kolejności mam się starać? Mam teraz kilka
    klas PA i chciałbym je zastąpić jedną konkretną (/21 a może nawet /20)
    klasą PI. Niedługo też dojdzie mi łącze od drugiego operatora i
    wypadałoby zatem uzyskać AS i odpalić sobie bgp. Niestety różne źródła
    podają sprzeczne informacje. Jedne twierdzą, że aby starać się o własny
    AS muszę mieć PI (chociaż w zasadzie chyba nic nie stoi na przeszkodzie
    aby mieć tylko PA) inni twierdzą, że nie dostanę PI nie mając własnego AS.

    Dzięki za odpowiedź

    Andrzej Jackiewicz