  • 11. Data: 2011-01-03 09:24:00
    Temat: Re: Jak tam paliwa?
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Trochę się najeździłem w te 3 dni teraz począwszy od piątku i w
    Katowicach było najtaniej - shell Piotrowice: 4,71/PB95 (wprawdzie
    można taniej - nawet po 4,44 na jednym orlenie ale przejeżdża się
    zdecydowanie mmiej na jednym baku), tereny Nowego Sącza i Szczawnicy:
    4,87 średnio. Słowacja: Okolice Starej Lubowni, Bardejova, Presova -
    od dawna powyżej 5PLN - ale za to lepiej się na niej jeździ -
    zauważalne na podjazdach.

  • 12. Data: 2011-01-03 23:42:23
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "trans577" <t...@W...gmail.com> napisał w wiadomości
    > Wraca sobie człowiek do domu, a tu na przydomowym Orlenie, gdzie od
    > jakiegoś miesiąca bezołowiowa szła po 4,99 widnieje 4,84. VAT w górę,
    > akcyza w górę, a oni tak? Jak tam ceny w Polsce? Złamano 5 złotych za
    > "95"?

    A jak cene na CNG ustalili na 2.25 to tak niedrgnie :P :P ;)

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2011-01-04 08:40:52
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 1 Sty, 04:00, "trans577" <t...@W...gmail.com> wrote:
    > Złamano 5 złotych za "95"?

    Złamano. Wczoraj na Lukoil (5,01), a dziś na Orlenie (stolica, wylot
    na Babice: 5,09 PLN).

    --
    Gom

  • 14. Data: 2011-01-04 09:00:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gom" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 1 Sty, 04:00, "trans577" <t...@W...gmail.com> wrote:
    > Złamano 5 złotych za "95"?

    Złamano. Wczoraj na Lukoil (5,01), a dziś na Orlenie (stolica, wylot
    na Babice: 5,09 PLN).

    ****************
    a u nas w Kielcach Neste
    31/12/2010 ON - 4.57 zł/litr
    4/01/2011 4.54 zł/litr
    kto każe tankować od ruskich:).

    Artur(m)

  • 15. Data: 2011-01-04 14:11:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-04, Artur(m) <m...@i...pl> wrote:

    > Złamano. Wczoraj na Lukoil (5,01), a dziś na Orlenie (stolica, wylot
    > na Babice: 5,09 PLN).
    >
    > ****************
    > a u nas w Kielcach Neste
    > 31/12/2010 ON - 4.57 zł/litr
    > 4/01/2011 4.54 zł/litr

    Wycieczka na stację benzynową do Kielc może być lekko nieopłacalna...

    > kto każe tankować od ruskich:).

    Geografia, geologia i polityka ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2011-01-04 20:01:55
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    Dziś Warszawa, al.Sikorskiego: Shell, BP, Orlen: 5,09 za "95". To teraz
    ruszy lawina...