  • 1. Data: 2011-01-01 04:00:06
    Temat: Jak tam paliwa?
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    Wraca sobie człowiek do domu, a tu na przydomowym Orlenie, gdzie od jakiegoś
    miesiąca bezołowiowa szła po 4,99 widnieje 4,84. VAT w górę, akcyza w górę,
    a oni tak? Jak tam ceny w Polsce? Złamano 5 złotych za "95"?

  • 2. Data: 2011-01-01 05:23:10
    Temat: Re: Jak tam paliwa?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 04:00:06 +0100, trans577 napisał(a):

    > Jak tam ceny w Polsce? Złamano 5 złotych za "95"?

    Ee, tam gdzie ja tankuję po 4.54 jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2011-01-01 08:22:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

> [...]

    > miesiąca bezołowiowa szła po 4,99 widnieje 4,84. VAT w górę, akcyza w górę,

    Złotówka się umocniła. Inna sprawa, że ropa wczoraj zaliczyła kolejny
    lokalny szczyt.

    AK

  • 4. Data: 2011-01-01 11:42:34
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "trans577" <t...@W...gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiegoś miesiąca bezołowiowa szła po 4,99 widnieje 4,84. VAT w górę,
    > akcyza w górę, a oni tak? Jak tam ceny w Polsce? Złamano 5 złotych za

    orlen biała podlaska, ulica janowska, pb98 po 4,95, wczoraj tankowałem ;)

  • 5. Data: 2011-01-01 12:43:49
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    a wyjasni mi ktos skad ten rekord cenowy jesli chodzi o LPG??
    pare miesiecy bylem za granica wracam i tu szok 2,6-2,7zł/litr
    w 2008 paliwa tez kosztowaly 4,8-4,9 a wtedy gaz kosztowal 2,1-2,2
    jestem zdezorientowany..

  • 6. Data: 2011-01-01 12:46:08
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2011 11:43:49 -0000, maciej ja napisał(a):

> [...]
    > pare miesiecy bylem za granica wracam i tu szok 2,6-2,7zł/litr
    > w 2008 paliwa tez kosztowaly 4,8-4,9 a wtedy gaz kosztowal 2,1-2,2

    Gaz zdrożał o okolo 10%, no i słaby złoty...
    Pozdrawia BearBag...

  • 7. Data: 2011-01-01 17:06:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-01-01 04:00:06 +0100, "trans577" <t...@W...gmail.com> said:

    > Jak tam ceny w Polsce?

    Na znanych mi stacjach ceny są z 31 XII 2010.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-01-01 19:18:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > jakiegoś miesiąca bezołowiowa szła po 4,99 widnieje 4,84. VAT w górę,
    > akcyza w górę, a oni tak? Jak tam ceny w Polsce? Złamano 5 złotych za

    W Krynicy 4,97 i 4,99 (za 95-tkę).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 9. Data: 2011-01-01 21:06:59
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

> [...]
    > miesiąca bezołowiowa szła po 4,99 widnieje 4,84. VAT w górę, akcyza w górę, a
    > oni tak? Jak tam ceny w Polsce? Złamano 5 złotych za "95"?

    01.01.2011, Sosnowiec, BLISKA, Eurosuper 95 - 4,79 PLN

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 10. Data: 2011-01-02 21:49:10
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    Shell Siedlce - 4,95zl za litr Pb 95.Dzisiaj tankowalem