  • 1. Data: 2012-05-23 10:47:48
    Temat: Jak stacja na podczerwień
    Od: Leo Boni <t...@g...com>

    Otrzymałem drobne dofinansowanie i teraz waham się nad wyborem stacji
    na podczerwień znajomy z polecił mi model Stacja Lutownicza LY IR6000
    lub droższy z Jovy RE-8500

    http://www.hotair.pl/pl/sklep/details/907/8/systemy-
    lutownicze-bga/stacja-lutownicza-ly-ir6000-ze-stolik
    iem.html

    http://www.hotair.pl/pl/sklep/details/809/8/systemy-
    lutownicze-bga/stacja-lutownicza-jovy-re-8500-ze-sto
    likiem-x-y-table.html

    nie wiem czy to jest właściwe urządzenie do naprawy płyt do laptopów?

  • 2. Data: 2012-05-23 10:49:43
    Temat: Re: Jak stacja na podczerwień
    Od: Leo Boni <t...@g...com>

  • 3. Data: 2012-05-24 14:21:34
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-05-23 10:47, Leo Boni pisze:
> [...]
    likiem-x-y-table.html

    > nie wiem czy to jest właściwe urządzenie do naprawy płyt do laptopów?

    Biorac pod uwage ze jedno i drugie to tani bubel ktory nie pozyje dlugo
    to 1700zeta to drogo .

    http://www.aliexpress.com/product-gs/537724614-2012-
    3-released-LY-IR6000-BGA-rework-station-updated-from
    -old-ir6000-recommend--wholesalers.html

    Do zabawy amatorskiej to jest dobre ale do serwisu to nie ta klasa sprzetu.