-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak sprawdzic swiece zarowe?
Date: Tue, 15 Feb 2011 09:44:33 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <ijdedj$4v1$1@news.onet.pl>
References: <ijdbek$cut$1@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297759475 5089 213.17.193.243 (15 Feb 2011 08:44:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 08:44:35 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350144
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ijdbek$cut$1@news.net.icm.edu.pl...
> Silnik 2,5TDS.
> W garazu pali od dotknięcia kluczyka, na dworze (obecnie -6) trzeba się
> straszliwie męczyć, łapią może ze dwa-trzy cylindry.
> "Stawiam" na świece żarowe (parę lat temu już wymieniałem ze dwie sztuki).
> Ale zanim zabulę jak frajer na dzień dobry za "komputer" itp. chciałbym
> sam sprawdzić.
> Jak w tym silniku i co sprawdzać:
> * bezpieczniki?
> * przekaźnik?
> * świece?
> Z której strony najlepszy dostęp?
> THX
Pierwszy sposób skuteczny w duzym procencie przypadków to:
1) zdjąć przewód łączący wszystkie świece razem
2) podłączyć przewód do "+" do akumulatora
3) drugim końcem "smergać" po świecach. Jak będzie iskrzyć to raczej
sprawne. Raczej bo może też byc zwarcie do masy ale to rzadki przypadek.
Drugi sposób to pomiar miernikiem oporności ale nie wiem jaka powinna byc u
Ciebie.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.11 17:10 Mariusz Chwalba
- 15.02.11 17:53 J.F.
- 16.02.11 11:24 Mariusz Chwalba
- 16.02.11 13:35 Agent
- 16.02.11 17:52 Czarek Daniluk
- 16.02.11 18:47 ąćęłńóśźż
- 16.02.11 22:15 Dawidus
- 17.02.11 11:11 ąćęłńóśźż
- 17.02.11 13:58 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB