    From: "BoDro" <b...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak sprawdzić naładowanie akumulatorka NiMh?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 11:32:52 +0200

    "Reksio"napisał:

    > Może są już zużyte - mam komplet Energizerów - jeżeli po pierwszym
    ładowaniu
    > aparat nie będzie działał - przypuszczam że jest to wina aparatu.

    jeśli rez. wewnętrzna zbyt mocno wzrosła, to nawet pełne naładowanie
    niewiele da w przypadku cyfraka - "z natury" prądożernego. Przetestowałem
    znalezioną w sieci metodę "rewitalizacji" aku ( poprzez ich zapakowanie do
    zamrażarki na kilka dni ) i muszę powiedzieć, że pierwsze efekty są ok.
    Wcześniej po kilkunastu fotkach aparat meldował o braku pałera, a po zabiegu
    zrobiłem chyba z setkę. Nie wiem, czy to na długo pomoże tym bardziej, że
    osiągi mogą być zafałszowane zdecydowanym wzrostem temperatury otoczenia w
    ostatnich tygodniach...

    --
    Bogdan