eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak sprawdzić gwarancje telefonu?Re: Jak sprawdzić gwarancje telefonu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.103.MI
    SMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 11 Jul 2013 01:47:22 +0200
    From: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak sprawdzić gwarancje telefonu?
    References: <51dde6de$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
    <51dde939$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <51ddec65$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51ddec65$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <51ddf287$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.149.215
    X-Trace: 1373500039 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1262 83.10.149.215:62575
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1047273
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-11 01:21, PlaMa pisze:
    > W dniu 2013-07-11 01:07, $heikh el $hah pisze:
    >
    >>> nowy i oryginalny w oficjalnym serwisie SONY. Zapewniono mnie, że dzięki
    >>> temu będę dalej miał gwarancje na smartphona.
    >>> Jak sprawdzić, czy rzeczywiście ta gwarancja dalej działa?
    >> Przeczytać regulamin gwarancji?
    >> Ale nie jestem pewny, więc w razie czego nie ponoszę odpowiedzialności
    >> za utratę gwarancji.
    >
    > treść karty gwarancyjnej przeczytałem - nie znalazłem nic na ten temat.
    > Serwis zapewniał mnie, że gwarancja będzie dalej działać - ale nie do
    > końca im ufam.

    Powinny być w niej opisane sytuacje, po których tracisz gwarancję. Np.
    samodzielna naprawa (czyli np. w nieautoryzowanym serwisie). Jak
    naprawiasz u nich, to jest ok. Sony nie jest małą i kiepsko prosperującą
    firmą, by robić wyjątki od powszechnie przyjętych w branży zasad.


    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: