  • 21. Data: 2011-04-05 11:21:22
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Lagod wrote:
    > Muszę dorobić kluczyk to mojego Picnica.
    > W Castaromie mogą dorobić za 19zł bez immobilizera, ale nie wiadomo,
    > czy w oryginale jest czy nie ma...
    > Jest w necie jakaś skarbnica wiedzy jakie modele mają zabezpieczenie,
    > a jakie nie?

    Otworz kluczyk, nie wiem jak w japoncach... mowie o swoim przypadku (koncern
    VAG).

    Jak masz w srodku mikro probowke - taka szklana rurke to masz immobiliser.

    Pastylka to MegaMos ID 13 lub ID 48 crypto - do kupienia np na allegro. W
    takich VAGach to kodujesz sobie sam pastylke prosta operacja (kabel do kompa
    miec trzeba).

    Robilem to dla siebie, pamietam ze megamos chyba reklamowali ze byl stosowany i
    w Toyotach. Fora swojego wozu przeszukaj i bedziesz wiedzial. Sprzedawcy na
    allegro udostepniaja jakies listy z autami i typem transpodera - zobacz czy
    jest Twoje.

  • 22. Data: 2011-04-05 16:32:40
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-05 11:21, Papkin pisze:
> [...]
    > wiedzial. Sprzedawcy na allegro udostepniaja jakies listy z autami i
    > typem transpodera - zobacz czy jest Twoje.

    Kluczyka się nie da otworzyć - jednolita bryła plastikowa.
    Forów (?) mojego auta praktycznie nie ma.

    ________MAT_______

  • 23. Data: 2011-04-05 17:14:51
    Temat: Odp: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Użytkownik "Lagod" napisał w wiadomości grup

    Kluczyka się nie da otworzyć - jednolita bryła plastikowa.
    Forów (?) mojego auta praktycznie nie ma.
    ************
    Mi facet w dorabianiu kluczy powiedział, że mam immobilizer, bo on
    tak ma w katalogu - może Tobie w takim porządnym dorabianiu też
    sprawdzą (ja w jakimś dorabianiu sieciowym pytalam) - na pewno
    jakoś się da odnaleźć te informacje.

    --
    Pozdrawiam JoAsienka
    Suzuki Jimny'01

  • 24. Data: 2011-04-06 10:09:43
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-05 17:14, JoAsienka pisze:
> [...]
    > ma w katalogu - może Tobie w takim porządnym dorabianiu też sprawdzą (ja
    > w jakimś dorabianiu sieciowym pytalam) - na pewno jakoś się da odnaleźć

    Zasadniczo było by to logiczne, tylko na ile rzetelne, skoro w ASO tego
    nie mogli jednoznacznie stwierdzić bez podpięcia pod komputer?

    ________MAT_______

  • 25. Data: 2011-04-07 11:14:13
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-04 12:33, Irokez pisze:
    > Owiń kluczyk folią aluminiową aby tylko grot wystawał, tylko nie za
    > cienko. Jak zapalisz to nie ma

    To był super pomysł-dzięki za pomoc!
    Rzeczywiście ze 'sreberkiem' nie odpala!

    ________MAT_______

  • 26. Data: 2011-04-07 16:13:08
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał(a):

    > Zasadniczo byĹ&#65533;o by to logiczne, tylko na ile rzetelne, skoro w ASO tego
    > nie mogli jednoznacznie stwierdziÄ&#65533; bez podpiÄ&#65533;cia pod komputer?

    Nie wiem, ile ASO Toyota bierze za podpiecie kompa, Mitsubishi 170 PLN - wiec
    masz odpowiedz, czemu _musza_ sie podpiac... ;-)

  • 27. Data: 2011-04-07 16:29:49
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 07/04/2011 15:13, pablo eldiablo wrote:

    > Nie wiem, ile ASO Toyota bierze za podpiecie kompa, Mitsubishi 170 PLN - wiec
    > masz odpowiedz, czemu _musza_ sie podpiac... ;-)

    Płacisz za wiedzę i sprzęt. Dentysta też 200zł skasuje za podłubanie w
    zębie 10 minut, to dopiero jest skandal!

    Kamil

  • 28. Data: 2011-04-07 17:55:39
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    > To był super pomysł-dzięki za pomoc!
    > Rzeczywiście ze 'sreberkiem' nie odpala!

    Nie ma za co :)

    Irokez

  • 29. Data: 2011-04-08 12:05:32
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-07 16:29, Kamil pisze:
    > Płacisz za wiedzę i sprzęt. Dentysta też 200zł skasuje za podłubanie w
    > zębie 10 minut, to dopiero jest skandal!

    Pablo dał odpowiedź, dlaczego nie wiedzą bez podpięcia a nie dlaczego
    tyle to kosztuje.
    A problem już rozwiązany przy pomocy sreberka po czekoladzie z Lidla za
    1,99.
    Bo czekolada w Lidlu kosztuje tylko 1,99... ;-)

  • 30. Data: 2011-04-08 12:09:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    A jak serwisant ma mniejszą wiedzę niż Ty sam (dzięki internetowi) to za co
    płacisz?
    Ja już taki przypadek miałem - mechanik uparcie twierdził że mam walniętą
    cewkę i kazał kupić nową.
    Szczęka mu zjechała, jak się okazało że nowa również nie działa.

    Ale jakoś specjalnie nie naciskał żebym mu zapłacił za nieprawidłową
    diagnozę.