  • 11. Data: 2011-04-04 12:44:59
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-04 12:01, Lagod pisze:

    > W sumie to nie głupie, taki dodatkowy, tylko do otwarcia może się też
    > czasem przydać (zatrzaśnięcie kluczy).

    > O-a to czemu?

    Bo jak bedzie mial silny sygnal, to moze zalapac - wtedy nie bedziesz
    wiedzial, czy masz immo w aucie czy nie masz.

    A jak org kluczyka nie bedziesz mial przy sobie i auto nie odpali, to
    wiesz, ze ma immo.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 12. Data: 2011-04-04 12:59:39
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-04 12:11, Mateusz pisze:
    > Może zadzwoń do dowolnego aso toyoty, podaj win i będziesz miał pewną
    > informację.

    Powiedzieli, że po vin'ie nie da się tego sprawdzić. Trzeba przyjechać i
    się podpiąć.

    ________MAT_______

  • 13. Data: 2011-04-04 13:00:25
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-04 12:44, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Bo jak bedzie mial silny sygnal, to moze zalapac - wtedy nie bedziesz
    > wiedzial, czy masz immo w aucie czy nie masz.

    Aaa-głupi jestem. Myślałem że coś wybuchnie ;-)

    ________MAT_______

  • 14. Data: 2011-04-04 13:10:59
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-04-04 12:59, Lagod pisze:

    > Powiedzieli, że po vin'ie nie da się tego sprawdzić. Trzeba przyjechać i
    > się podpiąć.

    W golfie odkręcałem dwie śrubki żeby zdjąć plastikową osłonę kolumny
    kierowniczej i stacyjka z immo była jak na dłoni. Jak Ci się uda dostać
    do stacyjki w Twoim aucie, to immo rozpoznasz po pierścieniu zakończonym
    złączką - tu widać:
    http://allegro.pl/toyota-picnic-2-2td-stacyjka-z-klu
    czykiem-i1450228118.html

    Demontaż powinien być opisany w tej instrukcji:
    http://www.manual-car.org.ua/pl/toyota/349-naprawy-i
    -utrzymania-samochodu-toyota-picnic-ipsum-1996-2001-
    a.html
    tylko trzeba się chyba zarejestrować na forum, żeby ściągnąć.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 15. Data: 2011-04-04 14:30:34
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 10:08:33 +0200, Lagod napisał(a):

    > Muszę dorobić kluczyk to mojego Picnica.
    > W Castaromie mogą dorobić za 19zł bez immobilizera, ale nie wiadomo, czy
    > w oryginale jest czy nie ma...
    > Jest w necie jakaś skarbnica wiedzy jakie modele mają zabezpieczenie, a
    > jakie nie?

    Wejdź na stronę jakiegoś ubezpieczenia online, wypełnij tabelki i zobacz
    czy ci w wyposażeniu standardowym wypisało immobilizer.
    Oczywiście mógł być dołożony ponad standardowo, wtedy pech.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 16. Data: 2011-04-04 15:18:20
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-04 13:10, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
> [...]
    a.html

    > tylko trzeba się chyba zarejestrować na forum, żeby ściągnąć.

    Fajne linki mi przysłałeś - dziękuję. Wrócę do domu to rozbiorę auto ;-)

    ________MAT_______

  • 17. Data: 2011-04-04 18:24:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał

    > może nie był produkowany z przeznaczeniem na sprzedaż pierwotną
    > na terenie ówczesnej łuniii?
    > Ople mają wszystkie immo od 95r właśnie ze względu na ten
    > warunek,

    Byc moze to tak jak tymi swiatlami do jazdy dziennej obecnie -
    modele _homologowane_ po 94 roku musza miec immobilizer.
    A starsze modele w biezacej produkcji nie.
    Taki wymog sie wprowadza z wyprzedzeniem, wiec Opel mogl wprowadzic
    wczesniej, albo w ogole z wlasnej inicjatywy wprowadzil.

    Ewentualnie kolega nawet nie wie ze niepotrzebnie dokladal :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-04-04 18:36:33
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    Skoro Toyota Corolla żaba posiada immo w 1999roku, to dlaczego model droższy
    i większy, bardziej luxusowy ma go nie mieć? Jak na Europe to ma na 80
    procent.
    Jaki masz kluczyk, szary czy czarny ze znakiem Toyoty? Powienienes miec dwa
    czarne i jeden szary tzw serwisowy.No chyba ze w Picnicu był wypas i kluczyk
    był z pilotem od centralki. Tak bylo w Avensis w tych latach

  • 19. Data: 2011-04-04 20:20:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-04 18:24, J.F. pisze:
> [...]
    > wczesniej, albo w ogole z wlasnej inicjatywy wprowadzil.
    >
    > Ewentualnie kolega nawet nie wie ze niepotrzebnie dokladal :-)

    Wszystko być może, ale niemieckie (znaczy kupowane jako nowe w
    Niemczech) Carina 96' i Corolla 97' miały fabryczny immobiliser.
    Podejrzewam więc, że Picnik z 99' też będzie miał.

  • 20. Data: 2011-04-05 08:48:35
    Temat: Re: Jak sprawdzi? czy mam immobilizer? (Toyota '99)
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-04-04 18:36, aro333 pisze:
    > Skoro Toyota Corolla ?aba posiada immo w 1999roku, to dlaczego model dro?szy
    > i wi?kszy, bardziej luxusowy ma go nie mie?? Jak na Europe to ma na 80
    > procent.
    > Jaki masz kluczyk, szary czy czarny ze znakiem Toyoty? Powienienes miec dwa
    > czarne i jeden szary tzw serwisowy.No chyba ze w Picnicu by? wypas i kluczyk
    > by? z pilotem od centralki. Tak bylo w Avensis w tych latach

    Miałem dwa czarne i do tego dwa piloty. Ze znaczkiem Toyoty wszystko.
    Teraz mam jeden kluczyk ma się rozumieć :-/