-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer
02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ghost" <n...@d...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <c...@g...com>
<3...@g...com>
<595d325c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@4...com>
<5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...com>
<5961cc90$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<g...@4...com>
In-Reply-To: <g...@4...com>
Subject: Re: Jak skutecznie zablokowac dojazd sluzbom ratunkowym
Date: Sun, 9 Jul 2017 20:01:11 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 32
Message-ID: <59626f6d$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
X-Trace: 1499623277 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5143 80.55.157.1:50490
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3583864032
X-Received-Bytes: 2267
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609933
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:gpg4mcdunvmp7aum100cndgo5qv142l288@4ax.
com...
Sun, 9 Jul 2017 08:26:18 +0200, w
<5961cc90$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>,
"Ghost" <n...@d...pl> napisał(-a):
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:v9j1mc1fo2gicodpnbpoop4oeq86hqh3o0@4ax.
com...
>
> Sat, 8 Jul 2017 13:20:39 +0200, w
> <5960c00b$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>, "Ghost" <n...@d...pl>
> napisał(-a):
>
>> >> >Zawsze uważałem, że auta powinny skompresować się na awaryjnym i
>> >> >prawym,
>> >> >a
>> >> >lewy
>> >> >pozostawić wolny. Ale jestem w mniejszości.
> >
>> >> Bez sensu. Awaryjny ma byc pusty i dlatego najszybszy.
>
>> >Nie wszędzie jest awaryjny.
>
>> dyskusja jest nie natentemat.
>A na jaki?
Sprawdz na poczatku watku.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.17 11:42 T.
- 10.07.17 13:35 J.F.
- 10.07.17 13:47 r...@k...pl
- 10.07.17 19:39 Marek
- 17.07.17 15:39 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-26 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-02-26 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-02-26 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-26 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-26 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-26 Warszawa => Gen AI Engineer <=