  • 1. Data: 2009-03-17 11:14:08
    Temat: Jak skutecznie rozwiązać umowę z Erą
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam,

    23 kwietnia kończy mi się umowa z Erą. Chciałbym jej nie przedłużać.
    Rozumiem, ze mam się udać do salonu firmowego i zgłosić to najpóźniej do 23
    marca?
    Czy muszę na coś uważać, o czymś pamiętać, nie chciałbym czegoś zaniedbać i
    płacić za abo już po 23 kwietnia.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-03-17 11:27:00
    Temat: Re: Jak skutecznie rozwiązać umowę z Erą
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gpo0pq$11c$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > 23 marca?
    > Czy muszę na coś uważać, o czymś pamiętać, nie chciałbym czegoś zaniedbać

    I tak będziesz płacić. Okres wypowiedzenia to 1 miesiac, ale liczy się także
    okres rozrachunkowy, więc mozesz płacić na telefon nawet ponad miesiąc po
    terminie umowy.

  • 3. Data: 2009-03-17 12:24:01
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > I tak będziesz płacić. Okres wypowiedzenia to 1 miesiac, ale liczy się
    > także okres rozrachunkowy, więc mozesz płacić na telefon nawet ponad
    > miesiąc po terminie umowy.

    Nie rozumiem, wypowiadam zgodnie z umową na 30 dni przed terminem
    wygaśnięcia i nie przedłużają mi jej już i za co mam płacić?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-03-17 13:22:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    MariuszM pisze:

    > Nie rozumiem, wypowiadam zgodnie z umową na 30 dni przed terminem
    > wygaśnięcia i nie przedłużają mi jej już i za co mam płacić?

    Za to, ze nie czytasz umow _przed_ podpisaniem.
    a tam masz wszystko opisane czarno na bialym...

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-03-17 13:56:50
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Za to, ze nie czytasz umow _przed_ podpisaniem.
    > a tam masz wszystko opisane czarno na bialym...

    Napisane mam, że najpożniej 30 dni przed terminem rozwiązania.
    To kiedy musze zgłosić, żeby nie płacić po wygaśnięciu umowy, rok przed
    terminem?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-03-17 15:14:03
    Od: osiek <o...@g...pl>

    MariuszM pisze:

    > Napisane mam, że najpożniej 30 dni przed terminem rozwiązania.
    > To kiedy musze zgłosić, żeby nie płacić po wygaśnięciu umowy, rok przed
    > terminem?

    jeśli wypowiesz na 30 dni przed terminem a masz pecha i okres
    rozliczeniowy zaczyna się parę dni wcześniej to zapłacisz do końca
    okresu rozliczeniowego. Masz to w umowie

  • 7. Data: 2009-03-17 17:22:19
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > jeśli wypowiesz na 30 dni przed terminem a masz pecha i okres
    > rozliczeniowy zaczyna się parę dni wcześniej to zapłacisz do końca okresu
    > rozliczeniowego. Masz to w umowie

    Umowa kończy się 23 kwietnia, a okres rozliczeniowy 26, więc chyba mam
    szczęście.
    Tylko jak to formalnie załatwić, żeby nie było żadnego ale. Sama wizyta
    wystarczy, czy muszę jakieś pismo?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-03-17 19:01:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "MariuszM" napisał:

    > Umowa kończy się 23 kwietnia, a okres rozliczeniowy 26, więc chyba mam
    > szczęście.

    Tak na to wygląda ;-)

    > Tylko jak to formalnie załatwić, żeby nie było żadnego ale. Sama wizyta
    > wystarczy, czy muszę jakieś pismo?

    Dostaniesz na miejscu formularz. Co najwyżej złośliwie mogą nie chcieć
    udostępnić długopisu, licząc na to że nie będzie Ci się chciało drygać do
    kiosku ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2009-03-17 20:53:00
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>