  • 1. Data: 2010-12-11 08:17:22
    Temat: [OT] Jak skopiować zawartość dysku
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    Witam, przepraszam za OT, ale czy ktoś mi podpowie jak skopiować całą
    zawartość dysku z systemem Vista używając może jakiegoś bootującego z
    pendriva systemu?

    Bartek

  • 2. Data: 2010-12-11 09:55:23
    Temat: Re: [OT] Jak skopiować zawartość dysku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-11 09:17, Użytkownik Bartosz Paciorek napisał:
    > Witam, przepraszam za OT, ale czy ktoś mi podpowie jak skopiować całą
    > zawartość dysku z systemem Vista używając może jakiegoś bootującego z
    > pendriva systemu?

    A na grupie dotyczącej visty nie wiedzieli ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-11 14:15:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Bartosz Paciorek pisze:
    > Witam, przepraszam za OT, ale czy ktoś mi podpowie jak skopiować całą
    > zawartość dysku z systemem Vista używając może jakiegoś bootującego z
    > pendriva systemu?
    >
    > Bartek
    Jak chcesz zrobić baxkup/image to polecam Image for Windows - firmy
    Terabyte.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2010-12-12 22:41:10
    Temat: Jak skopiowac zawartosc dysku padnietego laptopa?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Być może ostatecznie padło się mojemu notkowi (pamięć ma postępującego Alzheimera
    powyżej adresu 69 Mb).
    System nie wstaje.
    Memtest z dyskietki chodzi.
    Jest jakaś prosta dystrybucja czegokolwiek, która po uruchomieniu z dyskietki + z
    CD-romu pozwoli zobaczyć notka przez sieć i
    ściągnąć zawartość twardego dysku na inny komp?
    Ewentualnie bez sieci na USB (np. pendrive)?
    Nie chcę fizycznie przepinać twardego dysku do innego (stacjonarnego) kompa, bo
    akurat dysk siedzi w specjalnej kieszeni
    antywstrząsowej z dodatkowymi złączkami i nie chciałbym tego rozkładać jeśli nie
    muszę.

  • 5. Data: 2010-12-12 22:54:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-12 23:41, Użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> [...]
    akurat dysk siedzi w specjalnej kieszeni
    > antywstrząsowej z dodatkowymi złączkami i nie chciałbym tego rozkładać jeśli nie

    Większość wersji linuxa live, tyle że jeśli faktycznie pamięć padła
    to jakim cudem ten linux ma działać poprawnie na tym sprzęcie ?
    Ale jest spora szansa że padła nie pamięć a system.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-12-12 23:34:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wpisać w jakimś pliku inicjującym zakres pamięci dla systemu.
    Tylko nie wiem jak, bo linusia nie używałem.
    Generalnie dla prostego systemu wystarczy dolne 64 Mb

    Co do padnięcia systemu - też możliwe.

    -----

    ?