-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
Date: Tue, 09 Feb 2010 03:00:39 +0100
Organization: male zet
Lines: 17
Message-ID: <hkqe0g$46s$1@news.interia.pl>
References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com
NNTP-Posting-Host: apn-77-114-94-196.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1265679185 4316 77.114.94.196 (9 Feb 2010 01:33:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 01:33:05 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100104
SeaMonkey/2.0.2
X-Authenticated-User: zyga % interia+pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26017
[ ukryj nagłówki ]
> Np. Merc klasy C i E chwali się adaptacyjnym samo-nastawianiem w czasie
> rzeczywistym siły tłumienia amorków w zależności od nawierzchni, skąta
> skrętu prędkości itd.
>
> W S-sie robi to pneumatycznie to jeszcze sobie mogę wyobrazić, a jak to
> jest robione w zwykłym zawieszeniu np. współczesnych klas C i E ? Chodzi
> mi o samą mechaniczną realizację w amortyzatorach ?
Jak sobie wyobrażasz czysto mechaniczne rozwiązanie?
Jest jeszcze rozwiązanie z cieczą magnetoreologiczną, nie wiem, czy
Mercedes stosuje - to jest przyszłość.
zyga
--
--force --nodeps --all
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.10 09:40 Jeffrey
- 09.02.10 10:43 Mirek
- 09.02.10 11:28 J.F.
- 09.02.10 11:54 A r t i e
- 09.02.10 12:03 A r t i e
- 09.02.10 12:00 A r t i e
- 09.02.10 12:20 A r t i e
- 09.02.10 12:18 Mirek
- 09.02.10 12:40 Agent 0700
- 09.02.10 14:01 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:32 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:26 A r t i e
- 09.02.10 14:44 J.F.
- 09.02.10 14:45 A r t i e
- 09.02.10 15:35 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=