  • Data: 2022-12-17 23:49:11
    Temat: Re: Jak sie psuja eneloopy?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No właśnie to mnie wqrza i z tej przyczyny założyłem wątek, że ładowarka Panasonica
    mimo posiadania funkcji Refresh niczego nie
    odświeża, wyrzucone pieniądze :-((
    To po jaki kijek jest w niej Refresh??
    A ogniwa podczas używania są łączone co do zasady szeregowo, poza unikalnymi
    urządzeniami na jedną bateryjkę (u mnie parę zabawek
    dziecięcych, jak lokomotywka minikolejki).
    Poza tym AA używałem we wspomnianym wcześniej ręcznym skanerze i w lampie błyskowej,
    okazjonalnie w innej elektronice, mordować
    ogniw nie powinny, raczej odcinają.

    -----
    > cyt.
    > Po długotrwałym przechowywaniu, kilka cykli ładowania/rozładowania małym prądem
    może przywrócić część utraconej pojemności w
    > akumulatorach Ni/MH [322,323]. Bardziej skomplikowana metoda zaproponowana przez Li
    i Meng [324] obejmuje 33% SOC ładowanie małym
    > prądem, przechowywanie w wysokiej temperaturze (45-60 °C przez 20-24 h) oraz cykl
    ładowania/rozładowania małym prądem w celu