-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Jak się nazywa ten silnik
Date: Thu, 23 Feb 2012 10:27:43 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <ji50rc$8n1$1@mx1.internetia.pl>
References: <ji3l9e$ahf$1@inews.gazeta.pl> <i...@4...net>
<4...@n...home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<4f458280$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<ji4pi6$rbr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1329989292 8929 77.252.249.9 (23 Feb 2012 09:28:12 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Feb 2012 09:28:12 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ji4pi6$rbr$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:626734
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-23 08:27, Tomasz Wójtowicz pisze:
>> No, taka wajha była, zdaje się na dole z lewej strony kierownicy.
>> W normalnej pozycji, jak się jej nie przerzuciło, to ta zapadka
>> łączyła silnik z kołami tylko w jedną stronę -- on mógł kręcić
>> kołami, a one nim nie. Jeszcze w rowerze jest podobnie.
>>
> To wynikało z tego, że dwusuw nie może hamować silnikiem, przy
> czterosuwach tego problemu nie ma.
Dodajmy dla potomnych - może hamować silnikiem, ale po pierwsze słabo
hamuje, a po drugie jest to dla niego niszczące.
Dlaczego? Bo w (takim starym) dwusuwie smarowanie silnika pochodzi od
przelatującej mieszanki paliwowo-olejowej przez silnik (nie ma osobnego
oleju w misce!), a hamowanie silnikiem powoduje że się on (dość szybko)
kręci, a nie dostaje mieszanki = nie dostaje smarowania.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.12 09:35 L501 aneryS
- 23.02.12 09:42 L501 aneryS
- 23.02.12 09:51 AlexY
- 23.02.12 09:51 L501 aneryS
- 23.02.12 09:58 L501 aneryS
- 23.02.12 10:31 BartekK
- 23.02.12 10:52 L501 aneryS
- 23.02.12 10:55 L501 aneryS
- 23.02.12 10:55 L501 aneryS
- 23.02.12 13:08 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz