  • 11. Data: 2009-02-17 15:21:11
    Temat: Re: Jak się nazywa taki klej
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Jak masz blisko do Lidla to właśnie jest w ofercie bardzo porządny za 40zł
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090216.p.
    Pistolet_klejowy

    Potwierdzam jakość pistoletów z lidla - używaliśmy je w firmie i
    spisywały się zupełnie przyzwoicie, nie gorzej od "przemysłowych" dużo
    droższych.

    Grzexs

  • 12. Data: 2009-02-18 00:08:34
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Decter napisał:

    > a u nas ten pistolet glu?jola :)

    Glutownica???

    --
    Darek

  • 13. Data: 2009-03-02 20:01:00
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Padre pisze:
    > Jak masz blisko do Lidla to właśnie jest w ofercie bardzo porządny za 40zł
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090216.p.
    Pistolet_klejowy

    > ma dużą moc i stabilizator temperatury, tanie chińskie maja bardzo małą
    > moc i trzeba długo czekać na nagrzanie a później zaczyna się przegrzewać
    > - klej za zimny słabo klei a za gorący rozkłada sie i traci
    > wytrzymałość. Innej firmy o podobnych parametrach kosztuje dużo drożej:
    >
    > http://swiatnarzedzi.pl/Pistolet_klejowy_Steinel_G50
    00_500W__gratisy-326.html

    Dzięki za namiar, kupiłem, testuje intensywnie - naprawdę porządne
    wykonanie i przyzwoita praca (termostat dobrze ustawiony), praktycznie
    identyczne jak bosch za 10x wyższą cenę.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173