  • 1. Data: 2009-02-16 21:30:35
    Temat: Jak się nazywa taki klej
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    Witam,

    Co to za klej do elektroniki, który jest używany m.in. w obudowach
    komputerowych do przyklejenia LED-ów do przedniej pokrywy? Ma on taką
    właściwość, że można go łatwo rozmiękczyć suszarką do włosów. Koloru
    jest taki mleczno-przezroczysty.

    Interesuje mnie jego handlowa nazwa, albo przynajmniej skład, żebym
    wiedział o co poprosić w sklepie.

  • 2. Data: 2009-02-16 21:36:16
    Temat: Re: Jak się nazywa taki klej
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Tomasz Wójtowicz wrote:
    > że można go łatwo rozmiękczyć suszarką do włosów.

    Klej termiczny do pistoletów.

    Szukaj gdzieś w tej okolicy:

    http://tinyurl.com/bflt7p

  • 3. Data: 2009-02-16 22:11:06
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

> [...]
    > komputerowych do przyklejenia LED-ów do przedniej pokrywy? Ma on taką
    > właściwość, że można go łatwo rozmiękczyć suszarką do włosów. Koloru

    U nas w firmie mówi się na to termoglut. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-02-16 22:13:49
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Pytaj o cos takiego:
    http://allegro.pl/item558457554_mini_glue_gun_pistol
    et_do_kleju_klej_hot_melt.html

  • 5. Data: 2009-02-16 22:38:59
    Od: "Karolek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> napisał w
    wiadomości news:gncm1f$4ae$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > taki mleczno-przezroczysty.
    >
    > Interesuje mnie jego handlowa nazwa, albo przynajmniej skład, żebym

    Sklad to chyba jakies poliolefiny, poliamid, albo polioctan etylo
    winylowy...
    A najlepiej to idz do jakiegos OBI czy cos w tym stylu, kup sobie taka
    klejarke i do tego laski tego kleju... na pewno znajdziesz.

    Karolek

  • 6. Data: 2009-02-17 00:24:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    Fajnie, dzięki koledzy za pomoc !

  • 7. Data: 2009-02-17 01:54:16
    Od: othello <b...@v...com>

    geyb wrote:
    > Pytaj o cos takiego:
    > http://allegro.pl/item558457554_mini_glue_gun_pistol
    et_do_kleju_klej_hot_melt.html

    W ogolnosci (rowniez i w Polsce) to lepiszcze nazywa sie "GLUE"...
    Niezla j.w oferta !!!!
    Taki sam, niespelna tydzien temu kupilem za ...$2.99
    Tu masz za: tylko 7X drozej (z wyslka do domu!), ja musialem isc do
    sklepu. Takze produkt azjatycki.
    W komplet wchodzi dwie laski kleju, ktorego wystarcza na wyprobowanie
    dzialania narzedzia i ewentualnie ustalenia dogodnej temperatury pracy.
    Zamawiajac ten specyfik nalezy pamietac o zamowieniu rowniez dodatkowo
    pewnej ilosci kleju, co prawdopodobnie zdubluje wartosc zakupu.

    emarcus

  • 8. Data: 2009-02-17 02:24:47
    Od: PH <s...@w...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Fajnie, dzięki koledzy za pomoc !

    Tylko uważaj na te klejarki. Plasticzane spusty i popychacze lasek kleju
    lubią się łamać. Nie kupuj najtańszej:)

    --
    PH

  • 9. Data: 2009-02-17 03:00:32
    Od: Padre <P...@n...net>

    Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Fajnie, dzięki koledzy za pomoc !
    Jak masz blisko do Lidla to właśnie jest w ofercie bardzo porządny za 40zł

    http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090216.p.
    Pistolet_klejowy

    ma dużą moc i stabilizator temperatury, tanie chińskie maja bardzo małą
    moc i trzeba długo czekać na nagrzanie a później zaczyna się przegrzewać
    - klej za zimny słabo klei a za gorący rozkłada sie i traci
    wytrzymałość. Innej firmy o podobnych parametrach kosztuje dużo drożej:

    http://swiatnarzedzi.pl/Pistolet_klejowy_Steinel_G50
    00_500W__gratisy-326.html

  • 10. Data: 2009-02-17 11:25:12
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > U nas w firmie mówi się na to termoglut. :)

    a u nas ten pistolet glućjola :)