  • 51. Data: 2012-12-11 00:11:03
    Temat: Re: Jak sie ma citigo do pandy?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 10 Dec 2012 03:35:16 -0800 (PST), Dman666
    <d...@g...com> wrote:

    > A ile buma miala jak ja przytuliles? ;>

    Tylko że buma była wtedy w lepszym stanie, niż niejeden
    równoletni wózek miejski :) Ale buma, w salonie, kosztowała tyle
    co dwa-trzy auta klasy A lub B.

    r.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 52. Data: 2012-12-13 14:36:40
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    On Tuesday, December 11, 2012 12:11:03 AM UTC+1, Robert Rędziak wrote:

    > Tylko ze buma byla wtedy w lepszym stanie, niz niejeden
    >
    > rownoletni wozek miejski :) Ale buma, w salonie, kosztowala tyle
    >
    > co dwa-trzy auta klasy A lub B.

    Co nie zmienia faktu, ze mozna zanabyc dobry stan. Nie ma co uogolniac, ze auto
    sprzed dekady to tylko do huty...
    Mozna? Mozna! Wiec jak ktos ma czas (najwazniejsze)/checi/jakotakiepojecie to kupi
    cos co mamusie do kosciola powiezie i o paltitacje nie przyprawi ;-)
    --
    Dman-666