  • Data: 2010-12-08 15:28:47
    Temat: Re: Jak się jeździ Smartem...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Dec 2010 18:26:33 +0000 (UTC), Massai wrote:
    >Wady tego samochodu, tak po jednym dniu jeżdżenia:
    >1. rozstaw osi - co z tego że krótki i dzięki temu w wiele miejsc się
    >wciśnie, jak krótki i na każdym najdrobniejszym wyboju skacze jak rezus?

    Sa kraje gdzie dziury sie usuwa na biezaco :-)

    >2. zawieszenie - kółka malutkie, więc żeby zmieścić hamulce - profil
    >opony bardzo mały. Dodatkowo skok zawieszenia to chyba tak 1-2 cm, bo
    >czuje się nawet gazetę na ulicy.

    I gazety na ulicach sa tam rzadkoscia :-)

    >4. hamulce - citroen xm. Nic, nic, nic, pierdut, pasy wyciskają obiad z
    >żołądka. W dodatku pedał z dużym oporem, długi, wysoko zawieszony i jak

    Byc moze kwestia przyzwyczajenia. Autko leciutkie, trzeba sie nauczyc
    delikatnosci :-)

    >się nie jest koszykarzem, to nie ma szans hamować z piętą na podłodze
    >(żeby łatwiej stopniować siłę) - trzeba całą nogą.

    A to ciekawe - wydawalo mi sie ze producenci juz dawno opanowali
    ergonomie i pedaly sie obsluguje we wszystkich autach wygodnie, nawet
    majac buty na wysokiej szpilce :-)

    Ale panda sie popsula, a smart nie :-)

    J.