  • 451. Data: 2020-03-22 23:32:20
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-03-2020 o 18:28, Janusz pisze:

    > Nie chcę ich bronić bo do pisu mi daleko ale obawiam się że PO jeszcze
    > bardziej by ciała dało zadufane w swojej zajebistości.

    Ale do kogo ta gadka i po co?
    Co mnie jakieś po, lsd czy inna akcja wyboracza solidarność, mówimy
    teraz o obecnej sytuacji i kompromitacji obecnego rządu.
    A cały popis jest siebie wart jakby co.

  • 452. Data: 2020-03-22 23:49:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma kałwalino jeszcze żadnej kompromitacji. Kompromitacja jest we Włoszech,
    niemczech, Francji itd. W USA mega kompromitacja. Jest duże prawdopodobieństwo że jak
    u nas przez dwa najbliższe dni liczba zachorowań będzie rosła za szybko zaostrzona
    zostanie kwarantanna. Polegać to ma na odcięciu miast, zakazie opuszczania domów bez
    koniecznej potrzeby, zamknięciu wszystkiego co nie jest niezbędne do życia.

  • 453. Data: 2020-03-23 00:21:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 15:49:25 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > kwarantanna. Polegać to ma na odcięciu miast, zakazie opuszczania
    > domów bez koniecznej potrzeby, zamknięciu wszystkiego co nie jest

    Dzis mowili, ze Wlochy chca zatrzymac produkcje poza niezbedna,
    w USA podobnie, zamykaja sie niektore stany - pelna panika.

    Ale to TVPiS mowila, to nie wiadomo czy prawda :-)

    J.

  • 454. Data: 2020-03-23 01:27:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo T. pisze tak:

    > Mieszkają u nas teściowie i nie chciałbym ich czymś zarazić

    Dusza nie człowiek. Ze świecą takiego drugiego szukać ;)

    Teraz się mówi nie masz mieszkania? Odwiedź dziadków.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 455. Data: 2020-03-23 01:54:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.zaraza T. pisze tak:

    > W UK generalnie straszna panika - Johnson wymyślił sobie
    > oczyszczenie społeczeństwa ze słabych jednostek, więc nie ma tam
    > na razie praktycznie żadnych ograniczeń życiowych.

    W przychodni poustawiali bariery zeby nie chuchać na rejestratorkę.
    Z poczekalni zniknęły multi fotele i wstawili co 1metr krzesełka.
    Nie można już się rejestrować na żywo. Trzeba przez internet i lekarz
    oddzwania. Porada przez tel. Recepty lecą do apteki przez neta.
    W aptece 1metr.

    > Mają być zamknięte szkoły od poniedziałku, a cała reszta to tylko
    > "zalecenia".

    Super. Te wredne bachory przestaną drzeć mordy.
    Dostałem zalecenie nie pokazywać się w pracy i nie wyłazić z domu.

    > Tylko ludzie ruszyli do sklepów i mają problemy z zaopatrzeniem
    > (chyba nawet u nas ani przez moment takich nie było).

    Już jest lepiej. Do ASDA wróciło mleko i polskie produkty JBB, Morliny,
    łaciate. Papieru nie ma. Max trzy produkty na osobę.

    nom, paracetamolu już nie ma :/

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 457. Data: 2020-03-23 06:53:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ja im tyle nie place, wiec mnie w zasadzie nie obchodzi :-)

    Tak sie tylko tobie wydaje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 456. Data: 2020-03-23 06:53:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    oronawirus-smie
    >>> rc-37-latki-w-poznaniu-szpital-rodzina-zataila.html#
    s=BoxLoPoMT

    > Pewnie testów jest tak mało dostępnych, że zaordynować je może tylko
    > sanepid lub szpital specjalny.
    > A zwykły już nie, nawet jak ma podejrzenia.
    >
    > No ale przecież w lutym byliśmy przygotowani........

    Wczoraj czytałem ze juz 3 dni czeka sie na wynik.
    Wiec chyba sie zapchali i pewnie maja prikaz zeby nie naduzywac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 458. Data: 2020-03-23 07:10:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Tako rzecze TVN (weekend)

    Niemcy w pierwszej piątce państw najmocniej dotkniętych pandemią koronawirusa
    Niemcy znajdują się w pierwszej piątce państw na świecie najmocniej dotkniętych
    pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Według najnowszych wyliczeń Uniwersytetu Johna
    Hopkinsa w kraju zidentyfikowano prawie 24 tysiące przypadków zakażeń, a 92 osoby
    zmarły w wyniku powikłań po chorobie COVID-19 powodowanej przez patogen.

    Do tego 170 tys za granicami którzy czekają na powrót i już wiadomo że kumulacja
    dopiero przed nimi choć też myślę że nie osiągną poziomu we Włoszech.

  • 459. Data: 2020-03-23 07:12:02
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.03.2020 o 18:25, J.F. pisze:
> [...]

    bo się rzadko o niej mówi i ciężko grypą zasłonić kryzys gospodarczy...

    > No rzadko. Co roku w Polsce to jakies kilkadziesiat osob.
    > A we Wloszech juz 3 tysiace ...

    a mnie zastanawia czy tam domów dla starszych ludzi nie mają - bo np. w
    UK jest tego bardzo dużo. Takie często grupy wieżowców z osobami
    starszymi i 24h lub przyjezdną opieką. Bywałem tam i wygląda na to, że
    ludzie po prostu z domów na starość przeprowadzają się do takich
    mieszkań (często w pełni lub częściowo sprawni)
    Jak się wprowadza kwarantannę w takim bloku, to się zmniejsza szansę
    przeżycia tych ludzi. Może dlatego tyle osób tam umiera- bo rodziny nie
    są w stanie ich odizolować?

    Lukasz

  • 460. Data: 2020-03-23 07:25:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 07:12, ddddddddddddd pisze:

    > bo się rzadko o niej mówi i ciężko grypą zasłonić kryzys gospodarczy...

    Ano właśnie.

    > a mnie zastanawia czy tam domów dla starszych ludzi nie mają

    No właśnie mają - i tam wirusa wpuścili,bo dziadki łaziły gdzie chciały.
    Stąd dużo ilość zachorowań, zwłaszcza w takich domach.