  • 351. Data: 2020-03-22 11:15:28
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-03-2020 o 23:21, r...@k...pl pisze:

> [...]

    Jest jeszcze gorzej, w szpitalach nie testuje się nawet chorych w
    ciężkim stanie, z ewidentnymi objawami koronawirusa, przyjmowanych i
    leżących w szpitalach:

    http://radiopoznan.fm/informacje/pozostale/nie-zyje-
    37-letnia-kobieta-zarazona-koronawirusem

    "37-latka nim trafiła do szpitala w Wolicy była u lekarza rodzinnego, a
    później w kaliskim szpitalu na wieczorynce. Stąd została odesłana do
    szpitala w Wolicy choć wówczas jeszcze bez podejrzenia zakażenia
    koronawirusem. Była leczona na bakteryjne zapalenie płuc. Wojewódzki
    Szpital Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy pod Kaliszem jest w tej chwili
    zamknięty. Wszyscy pacjenci są w izolacji, lekarze i pielęgniarki na
    szpitalnej kwarantannie.

    Chora ze szpitala koło Kalisza została w czwartek przewieziona do
    Poznania, w piątek wykonano badania laboratoryjne, które potwierdziły
    zakażenie koronawirusem u pacjentki."

    Do tego wszystkiego, jak wynika z innych źródeł, usilnie starają się nie
    wliczyć tego przypadku do statystyk zgonów z powodu koronawirusa......

  • 352. Data: 2020-03-22 11:18:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Przestancie sie skupiac na >pojedynczych liczbach i >spojrzcie na skale to
    >takie małe błędy jak 20 vs >200 tysiecy nie beda sie >zdarzały.

    To jeszcze raz bez błędu tym razem
    Niemcy 200tys testów wykonali. Polacy ponoć 10tys.
    Liczbę ludności Niemiec i Polski znasz.
    Liczbę zakażonych u nas i u Niemców znajdziesz. Liczbę zgonów też.
    Napisz co tam Tobie wyszło jak te dane przeanalizowałeś.

  • 353. Data: 2020-03-22 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Wiem, że sportowiec, to co innego, ale jednak.

    w jakim sensie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 354. Data: 2020-03-22 12:57:32
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Budzik, 22 mar 2020 w news:XnsAB88789821354budzik61pocztaonetpl@
    127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > w jakim sensie?

    jak to w jakim? Zakładam, że ma zdecydowanie silniejszy organizm(układ
    odpor.) niż przeciętny człek w jego wieku.

  • 355. Data: 2020-03-22 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Po raz kolejny muszę zauważyć że masz problem z czytaniem ze
    > zrozumienieniem Gdzie tak sugerowałem?
    > Napisałem że Niemcy robią 10 tys testów tygodniowo
    > Czyli ok dwa razy więcej jak u nas
    > Tygodniowo

    Tak juz mam ze czytam to co ktos chciał powiedziec i zasugerowac...
    Moze to kwestia słuchania polityków ktorzy nawet jak dzis powiedza ze
    2+2=5 to jutro beda mowic ze tak naprawde chodziło o to ze 7, a 5 to
    tylko wrogowie probuja im wmowic.

    Cytuje:
    A jeszcze jedno:
    Napisałeś że Niemcy 20tys testów wykonali. Polacy ponoć 10tys.
    Liczbę ludności Niemiec i Polski w necie znajdziesz bo dyscostam Tobie
    nie zarzucam.
    Liczbę zakażonych u nas i u Niemców też znajdziesz. Liczbę zgonów też.
    Napisz co tam Tobie wyszło jak te dane przejrzałeś.

    To teraz zmien dane i brnij dalej w swoje sugestie.
    Innymi słowy: co ci teraz wychodzi z danych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 356. Data: 2020-03-22 13:18:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 11:51:32 +0100, w <r54rjo$kk$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Sepsa, bo to bakterie zabijają a nie wirusy, podobnie jak w przypadku 27
    > latki,

    A to sepsa to po prostu tak wzięła i przyszła znikąd?
    W przypadku wypadku powodem jest "nadmierna prędkość" czy "złamanie kręgów
    szyjnych"?

  • 357. Data: 2020-03-22 13:19:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 16:31:26 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > O po raz kolejny potwierdzasz że argumenty się kończą chamstwem reagując na zwykłą
    pomyłkę.
    > A kilka podwątków naszej dyskusji nieopatrznie ominąłeś;)

    Znowu pierdolisz.
    Zbudowałeś całą pseudoteorię na swojej niewiedzy.
    Jak przychodzi głąb, który nie wie, że jest głąbem i trolluje mimo wykazanej
    indolencji, to trzeba mu to powiedzieć.

  • 358. Data: 2020-03-22 13:22:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Mar 2020 16:42:04 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > To po co dyskutujesz?

    Nie dyskutuję, tylko prostuję twoje bzdury. Nie dla ciebie, tylko dla innych.
    Bo jeszcze uwierzą.

  • 359. Data: 2020-03-22 13:23:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 11:15:28 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    >
    > Chora ze szpitala koło Kalisza została w czwartek przewieziona do
    > Poznania, w piątek wykonano badania laboratoryjne, które potwierdziły

    Widac miala ewidentne objawy bakteryjnego zapalenia pluc :-(

    Kiedy to sie zaczelo ?
    Bo zeby w obecnych czasach lekarze nie zrobili testu ... to musi byc
    bardzo zle z tymi testami ... albo lekarzami ...

    Chyba, ze lezy od dwoch miesiecy, i jak uznali na poczatku, ze
    bakteryjne, tak konsekwentnie leczyli.

    > Do tego wszystkiego, jak wynika z innych źródeł, usilnie starają się nie
    > wliczyć tego przypadku do statystyk zgonów z powodu koronawirusa......

    J.

  • 360. Data: 2020-03-22 13:26:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Mar 2020 08:54:12 +0100, w <r575j4$crt$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Tak a propos nie robienia testów nawet poddanych kwarantannie:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    10240,glogow-mezczyzna-objety-kwarantanna-zmarl-w-mi
    eszkaniu-starosta.html#a=15&c=163&t=14&g=x&s=BoxNews
    MT

    Kolejkę mamy na 12 tygodni testów.
    Większość w tej kolejce wyzdrowieje jeszcze w okresie kwarantanny.
    Ileś tam pewnie zejdzie, ale statystyki zakażeń i tak będą imponujące i będzie
    się można pochwalić.