  • Data: 2020-03-21 10:15:36
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Mar 2020 00:13:08 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Chyba pod publiczkę...
    > Mamy tysiące respiratorów -- prawie wszystkie zresztą od WOŚP.

    Co by nie mowic, to kupowal je i wczesniej, wiec nie pod publiczke to
    dzialanie.

    Pod publiczke to moze byc chwalenie sie tym - jak bedziemy mieli 500
    zgonow dziennie jak we Wloszech, to co 100 respiratorow pomoze.

    Ale co to za rzad, ktory na Owsiaka liczy ... a najezdza na niego przy
    kazdej okazji.

    > Może Owsiak i maseczki ogarnie...

    Wiezniowie szyja :-)

    Ale w zasadzie ... ludzie na kwarantannie tez mogliby szyc :-)

    J.