    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jak się dziś odbiera radio
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <t09sqs$sd0$1$cezar91@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <30malndsms9r$.1mb28d9qe93l7.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ddyx85enltje$.1hs5eo3bzz5kq.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gb9x2239wn62$.htrne6ex7zoi$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Thu, 10 Mar 2022 09:08:44 +0100

    On Wed, 9 Mar 2022 18:25:41 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > W tamtych czasach wyłącznym Szafarzem Klucza był cieć, zwany też
    > Gospodarzem Budynku.

    Nie wiem czy mialem. Anioła nie przypominał.

    Jesli mnie skleroza nie myli, to obok drzwi byly zwykle okna,
    potem zalozyli kraty, ale kłódki nie zawsze były dostepne,
    za to piłki do metalu były.

    Na dach za młodu wychodziłem, ale co innego spojrzec, a co innego
    antene zamontowac, i jeszcze dach dziurawic ..

    > Ci co chcieli, kable mieli pospuszczane.
    > Teraz wystarczyło przełożyć wtyczkę z telewizora do nadajnika.

    Tez prawda.

    J.