  • 21. Data: 2022-09-04 17:51:40
    Temat: Re: Jak sformatować dysk, który ma usunięte partycje
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tf29vb$543$1@news.icm.edu.pl>
    user Animka pisze tak:

    > DISKPART> list disk
    >
    > Disk ### Status Size Free Dyn Gpt
    > -------- ------------- ------- ------- --- ---
    > Disk 0 Online 232 GB 1024 KB
    > Disk 1 No Media 0 B 0 B
    > Disk 2 No Media 0 B 0 B
    > Disk 3 No Media 0 B 0 B
    > Disk 4 No Media 0 B 0 B
    >
    > DISKPART>
    >
    > To jakaś parodia, no i te GB się nie zgadzają i 4 dysków nie mam.
    > Na dysku C mam 2 partycje, na tym dopinanym Toshiba też miałam 2
    > partycje.

    teraz napisz

    select disk 0

    a potem napisz

    list partition

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 22. Data: 2022-09-04 23:29:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-04 o 17:51, PiteR pisze:
    > in <news:tf29vb$543$1@news.icm.edu.pl>

    > teraz napisz
    >
    > select disk 0
    >
    > a potem napisz
    >
    > list partition

    Przecież to partycja na dysku w komputerze. Partycja C i D są o wiele
    większe.
    Ten na USB to jakiś dysk nr.6.
    Zależy mnie na tym żeby dać mu litery dysków i żeby mi pliki zostały
    nienaruszone :-(

    --
    animka

  • 23. Data: 2022-09-04 23:32:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-04 o 17:51, PiteR pisze:
> [...]

    Napisałam w temacie o sformatowaniu, ale wlaściwie to nie chcę go
    formatować bo mam na nim ważne dane :-(

    --
    animka

  • 24. Data: 2022-09-04 23:33:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-04 o 17:51, PiteR pisze:
> [...]

    To polecenie już przedtem informowało mnie, że nie jest do tego systemu
    który mam.

    --
    animka

  • 25. Data: 2022-09-04 23:37:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-04 o 17:51, PiteR pisze:
> [...]

    DISKPART> list partition

    There is no disk selected to list partitions.
    Select a disk and try again.

    Tyle lat żyję i teraz jakis hacker mi zepsuł dysk :-(

    --
    animka

  • 26. Data: 2022-09-05 00:09:14
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 4.09.2022 o 17:51, PiteR pisze:

    > teraz napisz
    >
    > select disk 0
    >
    > a potem napisz
    >
    > list partition

    Nie ma sensu.
    Na p.c.o.m-w.winnt jest w tej sprawie wątek "System nie widzi dysku
    Toshiba External"
    W skrócie - wykastrowała rejestr i teraz system nie widzi urządzenia USB.
    Nie dysk jest zepsuty, tylko system.
    Żałosne jak zawsze.
    --
    Olek

  • 27. Data: 2022-09-05 00:31:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 4 Sep 2022 15:55:49 +0200, w <tf2apj$ouc$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > To widzi AIDA (w dyskach fizycznych):
    > Dysk nr 1 - SAMSUNG SP2504C (232 GB) C: D:
    > Dysk nr 6 - TOSHIBA External USB 3.0 (465 GB)
    >
    > Partycja Typ partycji Dysk Przesunięcie początkowe Długość partycji
    > #1 MS Reserved 0 MB 128 MB
    > Partycja Typ partycji Dysk Przesunięcie początkowe Długość partycji
    > #2 Unknown (GUID: {E75CAF8F-F680-4CEE-AFA3-B001E56EFC2D}) 129 MB 476811 MB
    >
    > Menadżer dysków nie widzi żadnego dysku Nr.6.

    Czyli nieznana partycja, czyli coś jest uszkodzone.
    Trzeba odratować dane programem do odzyskiwania, który ten dysk zapewne też
    zobaczy.

  • 28. Data: 2022-09-05 01:02:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-05 o 00:09, Olek pisze:

> [...]
    > Toshiba External"
    > W skrócie - wykastrowała rejestr i teraz system nie widzi urządzenia USB.

    Owszem żałosne, ale dlaczego zawsze. Zainstalowałam Windows od nowa i
    nic się nie naprawiło.
    Co mam zrobić,żeby odkastrować ten rejestr? Pliss. podaj przepis.

    --
    animka

  • 29. Data: 2022-09-05 01:24:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6315220a$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    user Olek pisze tak:

    > Nie ma sensu.

    jednak nie potrafi przepisać "select disk 0"
    Chciała formatować. Zrobiłaby clean. Już nie chce.
    To niech się lepiej prześpi z tym.

    > Na p.c.o.m-w.winnt jest w tej sprawie wątek "System nie widzi
    > dysku Toshiba External"
    > W skrócie - wykastrowała rejestr i teraz system nie widzi
    > urządzenia USB. Nie dysk jest zepsuty, tylko system.

    możliwe

    teraz nic tylko wyjąć dysk z obudowy i podłączyć jako sata ;)

  • 30. Data: 2022-09-05 13:49:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 05.09.2022 o 01:02, Animka pisze:

    > Owszem żałosne, ale dlaczego zawsze. Zainstalowałam Windows od nowa i
    > nic się nie naprawiło.
    > Co mam zrobić,żeby odkastrować ten rejestr? Pliss. podaj przepis.

    Na jakich to windowsach?