  • 21. Data: 2009-11-29 16:59:46
    Temat: Re: Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:55:18 +0100, Endi napisał(a):

    > Czytasz co piszę czy tylko błędnie rozumujesz? Nie napisałem NIGDZIE, że
    > kodów nie ma, napisałem wyraźnie, że czytałem, jednak nie w każdym
    > przypadku, są one darmowe. Szukasz dziury w całym czy znów udajesz
    > najmądrzejszego?

    Napisałeś "Nikt nie daje kodów do simlocków"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2009-11-29 21:09:10
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > Napisałeś "Nikt nie daje kodów do simlocków"

    Zgadza się, ale proszę Cię Walduś, nie wyrywaj znów części zdań z kontekstu.
    Tyczyło się to jak zapewne wiesz, teorii niejakiego Meteoryty, który
    twierdził, że do jego nokii kasowanie za KOD 40pln to zdzierstwo. Jeśli
    zatem uważasz, że może on taki KOD uzyskać za darmo, bo operator je rozdaje,
    to gratuluje. Robienie szumu i idioty z siebie, to Twoje ulubione zajęcie,
    czy masz coś jeszcze do roboty innego? Masz kobietę? Telewizor? Zajmij się
    czymś.

  • 23. Data: 2009-11-30 16:56:25
    Od: TGor <t...@-...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > 1. Uderzyłem młotkiem - 1 zł
    > 2. Wiedziałem gdzie - 99 zł

    Heh, i młotek nie taki z Biedronki, dodajmy... :-P
    TG

  • 24. Data: 2009-11-30 17:40:20
    Od: TGor <t...@-...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ależ oczywiście, że są kody. I to często można je mieć za darmo. Albo za
    > jakąś opłatą.

    Zdejmują jakieś kody? Ja coś przespałem?

    TG

  • 25. Data: 2009-11-30 17:47:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 18:40:20 +0100, TGor napisał(a):

    > Zdejmują jakieś kody? Ja coś przespałem?

    Wygląda, że przespałeś telefonię GSM :-)
    Operatorzy od zawsze zdejmują przy pomocy kodów, a ostatnio nawet - w
    określonych przypadkach - dają je za darmo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2009-11-30 17:49:57
    Od: TGor <t...@-...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Wygląda, że przespałeś telefonię GSM :-)
    > Operatorzy od zawsze zdejmują przy pomocy kodów, a ostatnio nawet - w
    > określonych przypadkach - dają je za darmo.

    Nie, no otsohozi? Kodem zdejmują, ale nie kody. :-P
    No dobra, zaraz przestanie być zabawnie a zacznie być wkurzająco.

    TG