  • 11. Data: 2009-11-27 16:52:47
    Temat: Re: Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał
    > Nie kolego.
    > Po prostu 40zl za zdjecie kodu to zdzierstwo i tyle.

    A niedawne 500 zł za zdjęcie blokady u niektórych operatorów w Polsce to jak
    nazwiesz, kolego?

    M.

  • 12. Data: 2009-11-27 20:09:08
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał

    > Po prostu 40zl za zdjecie kodu to zdzierstwo i tyle.

    Kodu się nie ściąga tylko simlocka. I nie kodem. trzeba mieć box. Naucz się
    czytać, bo to już wyjaśniłem, ale to pustego pojemnika po łbie nie dotarło.
    Nikt nie daje kodów do simlocków, bo takich nie ma. Doczytaj to w google
    mądralo.

  • 13. Data: 2009-11-27 20:13:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 21:09:08 +0100, Endi napisał(a):

> [...]
    > Nikt nie daje kodów do simlocków, bo takich nie ma. Doczytaj to w google

    Ależ oczywiście, że są kody. I to często można je mieć za darmo. Albo za
    jakąś opłatą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-11-28 00:49:06
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > Ależ oczywiście, że są kody. I to często można je mieć za darmo.

    Ktoś rozdaje za free kody do SL3? Waldek, no proszę Cię.

  • 15. Data: 2009-11-28 11:28:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 01:49:06 +0100, Endi napisał(a):

    > Ktoś rozdaje za free kody do SL3? Waldek, no proszę Cię.

    Operatorzy. Nie czytałeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2009-11-28 18:35:33
    Od: "Marcin Guzik" <p...@i...pl>

    >Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie kolego.
    > Po prostu 40zl za zdjecie kodu to zdzierstwo i tyle. 20 to bym zrozumial,
    > ale nie 40 w telefonie wartym 230zl. Moze dla Ciebie 40zl to pryszcz i
    > jakby Pani w sklepie Ci za 4 buleczki policzyla 40zl to tez bys kupil.
    > Mnie akurat stac, ale znam wartosc pieniadza i tyle za taka usluge to po
    > prostu parodia.
    > Ale widac w tym swiatku inaczej sie liczy :)

    Tego classica to chyba masz kradzionego:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=16
    5&sg=0&string=6500+classic
    bo pewnie zaplacenie 400-600 zlotych za telefon uwazasz za zdzierstwo ;)

    Druga sprawa to jednak jestes za glupi zeby sobie sam sciagnac tego
    simlocka, wyguglanie na czym to polega
    zajmuje srednio rozgarnietemu 2 minuty po ktorych wie, ze musi komus
    zaplacic za:

    - kod (w zaleznosci z jakiej sieci, od braku kodów dla konkretnej sieci, po
    100-150 zł za kod, bądź free jeśli jest w miare mądry (ty się niestety nie
    łapiesz...)
    ma telefon z Ery, Plusa bądź Play i dowód zakupu/podbitą gwarancję.

    - usluge (minimalny koszt studenciny z komputerem i klonem jafa jako
    interfejs + kablem fbus do 6500 C + losowo działajacym program Zulei to
    jakies 160 zl (nie licząc kosztów komputera)- czyli zeby się studencinie
    zwróciło to musialby zrobić 8 telefonów po 20 złotych żeby wyjśc na zero.
    Pod warunkiem, że będzie umiał to zrobić, bedzie na tyle madry, że zrobi
    kopie obszaru simlocka, certyfikatów, full pm i w przypadku jak coś pojdzie
    nei tak nie odda Ci zepsutego telefonu nie akceptującego już zadnych kart
    sim tylko wgra kopie i bedzie probowal jeszcze raz. Tu przedstawilem Ci
    najtansza opcje, bo ludzie którzy tym zajmuja się na serio uzywaja
    drozszych, oryginalnych i pewniejszych narzedzi (co nie oznacza, ze zawsze
    wszystko sie nimi udaje...) oplacaja lokal, czynsz, zus, prad, ogrzewanie,
    komputer, boxy po kilkaset złotych, komplety kabli, logi i inne chuje muje o
    ktorych nie masz i nie bedziesz miał pojęcia.

    Mniej rozgarnieci traca czas na pisanie bzdur po grupach dyskusyjnych albo
    zabawy kalkulatorami do dct3/dct4 w telefonach generacji bb5 - ten czas
    moglbys spokojnie poswiecic jakiejs uczciwej pracy za ktora bys dostal
    wynagrodzenie i mogl sobie sciagnac tego simlocka u kogos.

    Po trzecie jest wolny rynek i zamiast wyzalac sie po grupach dyskusyjnych
    pochodz i popytaj ile to kosztuje, skoro wszedzie koszt sciagniecia
    blokady to 40 zlotych to skoro to zdzierstwo to sam zaloz dzialalnosc, oplac
    lokal, czynsz, zus, prad, ogrzewanie, komputer, boxy, aktywacje,
    kable, logi, pracownika, posiedz pare lat po kilka/kilkanascie godzin zeby
    to ogarnac i rob simlocki nawet po 5 zlotych albo nawet za darmo - nikt Ci
    nie broni.

    Zreszta Waldi Ci bardzo dobrze napisal ty bidaku niestety nie umiesz i nie
    wiesz "gdzie uderzyc mlotkiem" ;)

    Marcin
    www.mmphone.pl

  • 17. Data: 2009-11-28 22:39:40
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Wiedzialem....
    > Tez bym chcial miec taka robote w ktorej wpisuje kody z kartki albo z nie
    > mojego generatora i licze sobie po kilkadziesiat pln za kila sekund pracy
    > jednego paluszka. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mnie to irytuje. No ale ja
    > sie nie znam.
    > Zamiast marnowac czas na pisanie uszczypliwych odpowiedzi, pomoglbys, no
    > ale Ty nie wiesz jak...

    Sorry nie ma zadnych przeciwskazan co do tego bys Ty tez bral 40zylonów
    za odblokowanie telefonu. Potrzebujesz tylko "salonu" i troche sprzetu
    na dobry poczatek za pare tysiecy zeta i chocby minimum wiedzy, ktorej
    widocznie jeszcze nie posiadles ;) A tak BTW poczytaj sobie w sieci o
    bb5 no, chyba ze zamierzasz wklepywac te niepoprawne kody.

  • 18. Data: 2009-11-29 16:05:42
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w

    > Operatorzy. Nie czytałeś?

    Ależ oczywiście, że czytałem, jednak przykład tu opisywany nie ma z tym
    związku. Więc nie róbmy OT.

  • 19. Data: 2009-11-29 16:08:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 29 Nov 2009 17:05:42 +0100, Endi napisał(a):

    > Ależ oczywiście, że czytałem, jednak przykład tu opisywany nie ma z tym
    > związku. Więc nie róbmy OT.

    Więc dlatego kodów nie ma? Nie rozśmieszaj mnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2009-11-29 16:55:18
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > Więc dlatego kodów nie ma? Nie rozśmieszaj mnie.

    Czytasz co piszę czy tylko błędnie rozumujesz? Nie napisałem NIGDZIE, że
    kodów nie ma, napisałem wyraźnie, że czytałem, jednak nie w każdym
    przypadku, są one darmowe. Szukasz dziury w całym czy znów udajesz
    najmądrzejszego?