eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak rodziły sie smartphone'y i PDA czyli troche o historiiRe: Jak rodziły sie smartphone'y i PDA czyli troche o historii
  • Data: 2009-09-09 11:01:59
    Temat: Re: Jak rodziły sie smartphone'y i PDA czyli troche o historii
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h82880$7s2$1@inews.gazeta.pl...

    > Po kiego grzyba to wszystko.
    > Jak chcę posłuchać muzyki czy obejrzeć film to mam kino domowe.

    Chyba raczej filharmonie :)
    Bo kino to ogromny ekran, moze byc bez glosnikow jak nieme lub nawet
    jeden glosnik wystarczy :) a filharmonia to kupa glosnikow i ewentualnie
    jakis tam ekran.
    Czemu ludzie ten dziwny zbior glosnikow chca nazywac kinem jak nie ma
    nic wspolnego z kinem ?
    Nastepna ofiara marketoidow ?

    pozdrawiam,