  • Data: 2015-10-02 12:26:52
    Temat: Re: Jak przetestować procesor?
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2 października 2015 01:31 Użytkownik "Przemysław Ryk"
    <przemyslaw.ryk@***.com> napisał w
    fo ...
    :
    : (...)
    : Jedyny dostępny mi wtedy pod
    : ręką zasilacz to był 1200W potwór. (...) Co ja
    : się wtedy naszarpałem, to moje... Co ciekawe - podpiąłem mu
    : 450W zasiłkę - problemy przeszły, jak ręką odjął.
    :
    : Dalej mam dylemat, czy ta 1200W zasiłka trafiona,
    : czy po prostu na tak niskim obciążeniu głupiała. :)
    :

    Jeśli nie to drugie, to mogła być nie tyle "trafiona", co zakurzona. Wszak
    nadmiar mocy powodować musiał, że wiatrak tłoczył tam powietrza baaardzo dużo,
    no i karmił wnętrze paprochami, które mogły powodować jakieś skoki napięcia, te
    zaś z kolei "niepokoiły" wrażliwe podzespoły PC-ta. Piszę tak, bo sam widzę w
    mojej maszynie, że niezwykle prawdopodobną przyczyną jej kaprysów -- może być
    właśnie taki czy inny pył: a to na bebechach, a to w zasilaczu. Odkurzenie to
    jednak dość irytujący, no i pracochłonny zabieg...

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak