  • Data: 2009-05-08 11:05:27
    Temat: Re: Jak przemówić do rozsądku?
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gtuvvr$ju$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Hi,

    uzyj mnie jako przykladu - doswiadczenie niewielkie, max 250, ale 8 czy
    nawet 10 lat temu. Stwierdzilem, ze dobrze bedzie przed powrotem na 2 kola
    odswierzyc umiejetnosci. Wzialem wiec kilka jazd u Darka Lenarta (Delta,
    Lodz).

    I co? Na YBR-125 przejechac sie na prostej itp. to zaden problem, ale
    zrobienie osemek bylo nie lada wyczynem - zupelnie zatracilem jakakolwiek
    precyzje krecenia gazem, co przy silnej maszynie jest zabojcze... Manewrowka
    kuleje masakrycznie, wiem ze jeszcze kilka godzin na placu spedze ZANIM to
    'znowu poczuje'. A co to jest 125 ccm? to 10x mniej niz maszyna ktora chce
    Twoj znajomy...

    Moze powiedz koledze aby wzial JEDNA godzine na placu, aby sobie
    'przypomniec'. Moze jak zobaczy jak kaleczy jazde na malym sprzecie to
    zmieni zdanie? Chyba nie ma sie czego wstydzic, w koncu to normalne, ze jak
    sie nie jezdzi tyle czasu to umiejetnosci i nawyki zanikaja. Mam w dupie
    lans jak od tego zalezy potem moje zycie i zdrowie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik