  • Data: 2010-08-15 20:53:23
    Temat: Re: Jak przeliczyć ilość miejsca na DVD ?
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    news:6820ve34btvx.dlg@maverick.kielek.info...
    > Od jakiegoś czasu skłaniam się jednak do tworzenia kopii zapasowych na
    > zewnętrznych dyskach 3,5" lub 2,5". Wychodzi pewnie jeszcze trochę drożej od
    > płyt DVD-R/+R, ale wygoda aktualizacji kopii, ilość zajmowanego miejsca na
    > półce i czas dostępu do danych moim zdaniem warte są tej ceny. Wydaje mi się
    > też, że w chwili obecnej nośniki DVD mają już tak niską żywotność, że
    > powierzanie im istotnych danych jest proszeniem się o kłopoty.

    tez od dawna backupy robie na dyskach, tylko najwazniejsze rzeczy laduja
    dodatkowo na dvd-ram, takie ktorych byloby naprawde szkoda gdyby wszystkie
    dyski naraz padly

    wypalanie, weryfikowanie, organizowanie, sprawdzanie czy dane sa odczytywalne,
    aktualizowanie backupow, wszystko to mozna robic praktycznie bez udzialu
    uzytkownika, w przypadku nosnikow optycznych to masa straconego czasu

    tasma tez fajna rzecz, tylko raczej nie do domu