  • 1. Data: 2010-08-03 13:12:10
    Temat: Jak przeliczyć 4:3 na panoramę?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Cześć,
    Czy ktoś wie, czy istnieje jakiś przelicznik (kalkularor) albo coś, co
    by mogło pokazać odpowiednik 4:3 w panoramie 16:9? - mam na myśli
    wysokość ekranu.
    Chodzi o to, żeby oglądając w TV panoramicznym rozmiar 4:3 nie mieć
    mniejszego w wymiarze wysokości prostokąta ekranu, niż się miało.
    (np. odpowiednikiem 15" w panoramie 16:9 będzie 21". Do tego doszedłem
    sam mierząc... A co z innymi?)

  • 2. Data: 2010-08-03 13:20:01
    Temat: Re: Jak przeliczyć 4:3 na panoramę?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    Cześć,
    >Czy ktoś wie, czy istnieje jakiś przelicznik (kalkularor) albo coś, co
    >by mogło pokazać odpowiednik 4:3 w panoramie 16:9? - mam na myśli
    >wysokość ekranu.

    Tak.
    Nazywa się twierdzenie Pitagorasa. ;-)

  • 3. Data: 2010-08-03 13:21:40
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Janeo <j...@g...com> napisał(a)
    > Cześć,
    > Czy ktoś wie, czy istnieje jakiś przelicznik (kalkularor) albo coś, co
    > by mogło pokazać odpowiednik 4:3 w panoramie 16:9? - mam na myśli
    > wysokość ekranu.

    Kartka, długopis i wiedza z podstawówki?

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-08-03 13:28:37
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 3 Sie, 15:21, Tomek Kańka <t...@t...eu.org> wrote:
    > Janeo <j...@g...com> napisał(a)

    > Kartka, długopis i wiedza z podstawówki?
    A po co? Mam internet...

  • 5. Data: 2010-08-03 13:31:57
    Od: Janeo <j...@g...com>

    ... a właśnie, idąc za ciosem - przelicz mi!

  • 6. Data: 2010-08-03 13:35:19
    Od: Janeo <j...@g...com>

    ... Już znalazłem w serwisie zagranicznym.
    Dziękuję tym, co się obawiali o moje wykształcenie.

  • 7. Data: 2010-08-03 13:35:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    >... a właśnie, idąc za ciosem - przelicz mi!

    A za ile?

  • 8. Data: 2010-08-03 13:35:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > Kartka, długopis i wiedza z podstawówki?
    >A po co? Mam internet...

    A nie masz kartki, długopisu, czy wiedzy? ;-)

  • 9. Data: 2010-08-03 13:45:39
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Nie chce mi się - proste!

  • 10. Data: 2010-08-03 13:53:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    >Nie chce mi się - proste!

    Cytować i poprawnie ustawić czytnika też Ci się nie chce?
    Może zrezygnuj z usenetu w takiej sytuacji?
    Każemu będzie prościej.