eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaJak prosto zmierzyć prąd silnika 230 V ATMegą?Re: Jak prosto zmierzyć prąd silnika 230 V ATMegą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!r36g2000vbn.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak prosto zmierzyć prąd silnika 230 V ATMegą?
    Date: Fri, 23 Oct 2009 02:47:00 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 13
    Message-ID: <3...@r...googlegroups.com>
    References: <hbp5t8$kcj$1@inews.gazeta.pl> <hbpse7$pfo$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hbrimh$6f0$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@b...googlegroups.com>
    <hbrqav$2vr$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@l...googlegroups.com>
    <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.113.106.108
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1256291220 356 127.0.0.1 (23 Oct 2009 09:47:00 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2009 09:47:00 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r36g2000vbn.googlegroups.com; posting-host=82.113.106.108;
    posting-account=oX9KjAkAAAAd6uxfSJzVFO4epp7UYWDm
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; en) Presto/2.2.15
    Version/10.00,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:574063
    [ ukryj nagłówki ]

    On Oct 23, 11:12 am, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Straszne partaczenie - toroidy dławików, to rdzenie o małej
    > przenikalności - sprzężenie będzie jeszcze gorsze niż na
    > przekładnikach z Ferystera. Tak gdzieś ze 200 razy.

    Wiem, ale on nie chce prądu tyle mierzyć, co wykrywać. Może mu to
    wystarczyć. Nie wiem, co on ma w szufladzie, ja taki toroid miałbym od
    ręki a na przekładnik prawdziwy to musiałbym czekać.
    Poza tym ta partanina może być sensowna - słabe sprzężenie może
    wystarczyć jako zabezpieczenie przed zniszczeniem układu w przypadku
    zwarcia po stronie silnika
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: