  • Data: 2010-05-31 13:39:00
    Temat: Re: Jak prawidłowo ustawić antenę satelitarną
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam w Szczecinie.
    A Jerzy Pastusiak masz racje. Posłuchałem gośćia który mówił ze on
    na 100% montował by po prawej str. mojego okna bo antena bedzie
    skierowana w lewo. Mówił to doświadczony instalator satelit. Wychodze
    na dwór i widze ze wszystkie inne u sasiadów są jednak w prawo, a w
    prawo jest inny budynek. I teraz mam zagwozdke, czy na pewno miał
    racje?
    Moja sciana jest prostopadle do południa, czyli antena powinna patrzec
    prosto z okna na południe.
    Nie za bardzo wiem od czego zaczac? Antena na stojaku i co dalej? czy
    mam miec kompas?
    Wiem ze sie nabijacie, ale na serio nie wiem.