eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaJak pozbyć się natrętnych firm dzwoniących na tel. stacjonarny i wciskających wszystko mco najlepsze? › Re: Jak pozbyć się natrętnych firm dzwoniących na tel. stacjonarny i wciskających wszystko mco najlepsze?
  • Data: 2010-07-30 23:03:24
    Temat: Re: Jak pozbyć się natrętnych firm dzwoniących na tel. stacjonarny i wciskających wszystko mco najlepsze?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Jul 2010 22:43:04 +0200, konsultant
    <k...@g...pl> wrote:

    >W jaki sposób mogę zakazać takim firmom wydzwanianie na telefon? Zakazać
    >przetwarzania informacji marketingowych? Wyzwać przez telefon? Czy
    >napisać do inspektoratu ochrony danych osobowych?Mam telefon stacjonarny
    >VOIP i widzę numery dzwoniących firm, głównie z kierunkowego 61-
    >(Poznań). Co mam zrobić z tym fantem?

    gdzies kiedys znalazlem w sieci, urzadzenie dostepn na rynku USA,
    ktore "zaczynalo gadac, ze nie chcesz anonimoywych telefonow (bez
    clip) i roznego rodzaju sprzedawcow". Czesto sprzedawcy dzwonia bez
    clipa.

    Niby za spam (emailowy) mozna dostac jakas kare (pewnie teoretycznie),
    a za spam telefoniczny???

    --
    ThinkXtra