  • 31. Data: 2012-10-30 11:56:48
    Temat: Re: Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jak przejmują służbę na odprawie mają rozkaz na co mają reagować.

    hmmm... i to według ciebie jest dobrze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 32. Data: 2012-10-30 11:56:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...tam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > tak samo jak nie reaguja na nieoswietlonych rowerzystow.
    > Noc, jade za radiowozem, radiowoz mija nieoswietlonego rowerzyste
    > jadacego prawa strona drogi. Policja wlacza kierunkowskaz, wyprzedza
    > rowerzyste i spokojnie jedzie dalej.
    > Rowerzysta nie mial nawet swiatelka odblaskowego.

    aż nie wierzę...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 33. Data: 2012-10-30 13:36:32
    Temat: Re: Jak ... więcej płacić ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-29 18:03, R2r pisze:

    > Niestety nie. Wysokie koszty nie implikują dobrego działania.

    I może dlatego takiej implikacji w zdaniu które komentujesz - nie ma?

  • 34. Data: 2012-10-30 13:43:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-29 19:21, Excite pisze:

    > Wysokie podatki już są od dawna a pieniądze płyną tylko nie tam gdzie potrzeba.

    Zależy z czym porównujesz.
    Udział budżetu w pkb mamy na poziomie krajów anglosaskich, Szwajcarii, Japonii.
    To jest raczej niedużo jak na UE.

  • 35. Data: 2012-10-30 13:53:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości

    >Zależy z czym porównujesz.
    >Udział budżetu w pkb mamy na poziomie krajów anglosaskich,
    >Szwajcarii, Japonii.
    >To jest raczej niedużo jak na UE.

    Nie jestem pewien czy metodologia jest ta sama - emyrytury sie wlicza
    do budzetu w calosci, czy innych krajach tez nie ?

    A Japonia ... zadluzenie 120% PKB i zyja :-)

    J.

  • 36. Data: 2012-10-30 14:38:59
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > I może dlatego takiej implikacji w zdaniu które komentujesz - nie ma?

    Kontekst wskazuje na to, że są obie (niepotrzebnie wyciąłem dalszą część
    tj. "Zgadzasz się na wyższe podatki?").

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 37. Data: 2012-10-30 16:54:04
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-30 11:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@s...tam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > aż nie wierzę...

    ja tez bylem zdziwiony, dlatego az zrobilem zdjecie temu radiowozowi
    (numer) - niestety nie zdazylem uchwycic momentu gdy ten radiowoz
    wyprzedzal rowerzyste.
    Z braku czasu (walesanie sie po komisariatach) - niestety nie zglosilem
    tego incydentu.

  • 38. Data: 2012-11-02 00:38:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 15:17:33 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale proponujesz prezesa obic czy siedzibe firmy podpalic ?
    >
    > Bo oszukac cie mozna na milion sposobow, to moze jednak panstwo
    > powinno dbac o interesy konsumentow ?

    Nie. Państwo powinno na żądanie strony egzekwować postanowienia umowy.

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2012-11-02 00:40:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 11:55:43 +0100, BaX napisał(a):

    > No ale co "oni" mają z nim zrobić? Jak go zatrzymią to oprócz wypisania
    > mandatu delikwent musi usunąć usterkę, żeby jechać dalej inaczej nie może. Z

    Laweciarz się cieszy :D

    > racji tego, że nawet mając dobre chęci to bardzo często wręcz niemożliwa na
    > drodze jest wymiana żarówki. No i co? Zlawetować takiego, czy jak? A tu

    A czemu nie?

    > służba leci, kasa koło nos też, wyniki uciekają, a taki od żarówki to się

    Uciekają? Jak się zatrzymało klienta, zabrało mu DR i kluczyki, to nie
    można zając się łapaniem kolejnych czekając na lawetę?

    --
    ___________ (R)

  • 40. Data: 2012-11-02 10:00:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2012 00:38:29 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie. Państwo powinno na żądanie strony egzekwować postanowienia umowy.

    Po pierwsze - jak sam wiesz latwo w umowie przemycic tresci szkodliwe ...
    lub nie zawrzec potrzebnych.

    A po drugie - nie mamy pana pieniedzy, i co pan nam zrobi ?
    Skad wyrespektuje ?

    Przewoz osob firmy TAKI, bateryjki do telefonow o nazwie "4000mAh",
    wielostronnicowe umowy, a w koncu Amber Gold :-)

    J.