  • 11. Data: 2012-10-29 10:37:27
    Temat: Re: Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    > Dzisiaj, czyli niedziela, okolice 20:00, czyli ciemno.
    Jak to nie dba? Zobacz tutaj:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=vR_ibbhytUI
    Jacek

  • 12. Data: 2012-10-29 11:24:58
    Temat: Re: Jak ... więcej płacić ?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 10:36:03 +0100, atos6t napisał(a):

    > Coś co ma dobrze działać, musi kosztować. To niestety tak działa.

    Uhm, warunkowo - zgadzam się.

    > Zgadzasz sie na wyższe podatki ?

    Niespecjalnie, wystarczy mi widok trwonienia obecnych. Tyle że moja zgoda
    niewiele ma do gadania.

    AK

  • 13. Data: 2012-10-29 11:32:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:c1.01.3XqWQl$1MA@mike.oldfield.org.pl...
> [...]
    > Ciekawe, bo to oznacza, że jechał koło patrolu. O, kolejny bez jednego
    > światła. Coraz ciekawiej. Klient za mną jadący też jednooki. Zobaczymy.
    > Patrol w standardowym miejscu. Stoi dwóch funkcjonariuszy przyrośniętych
    > do
    > "Iskry". Właśnie koło nich przejeżdża kolejny "cyklop". Przejechałem ja,
    > przejechał ten jednooki za mną jadący.
    > Czyli w ciągu 3 minut nasza dzielna policja miała 4 przypadki napadu
    > ślepoty, bo chyba nie był to przypadek, kiedy policjanci widząc, że jedzie
    > w nocy pojazd bez kompletu świateł i stwarzający zagrożenie tym samym nie

    Przecież to prędkość zabija a nie światło.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2012-10-29 11:54:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-29 11:32, yabba pisze:

    > Przecież to prędkość zabija a nie światło.

    Nie prędkość zabija, tylko jej zbyt gwałtowne wytracenie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2012-10-29 11:55:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > w nocy pojazd bez kompletu świateł i stwarzający zagrożenie tym samym nie

    No ale co "oni" mają z nim zrobić? Jak go zatrzymią to oprócz wypisania
    mandatu delikwent musi usunąć usterkę, żeby jechać dalej inaczej nie może. Z
    racji tego, że nawet mając dobre chęci to bardzo często wręcz niemożliwa na
    drodze jest wymiana żarówki. No i co? Zlawetować takiego, czy jak? A tu
    służba leci, kasa koło nos też, wyniki uciekają, a taki od żarówki to się
    namarudzi itd, itp. A z prędkością to krótka piłka i nie trzeba się wysilać.
    ;)

  • 16. Data: 2012-10-29 12:00:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-29 11:55, BaX pisze:

> [...]
    > może. Z racji tego, że nawet mając dobre chęci to bardzo często wręcz
    > niemożliwa na drodze jest wymiana żarówki.

    Co konia obchodzi, że wóz się pali?
    Nie ma auta, gdzie nie da się wymienić żarówki mijania w trasie.
    Są tylko takie, gdzie zajmie to godzinę, przy udziale dużej ilości
    rzuconego mięsa i czasem z małym rozlewem krwi. Że o upierdzieleniu się
    błotem po pachy nie wspomnę. :P

  • 17. Data: 2012-10-29 12:07:01
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Nie prędkość zabija, tylko jej zbyt gwałtowne wytracenie.

    Nieprawda:
    http://www.liveleak.com/view?i=deb_1351343658

    :>

  • 18. Data: 2012-10-29 13:12:08
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Co konia obchodzi, że wóz się pali?

    Ale tu chodzi o święty spokój policjanta, po co mu marudzący koleś na
    poboczu z problemem?

    No np. CitroenC3 ;)

  • 19. Data: 2012-10-29 14:34:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 04:30:47 +0100, Excite napisał(a):

    > Dawno temu porzuciłem dziecinne przekonanie że policja istnieje by dbać
    > o nasze bezpieczeństwo. To niestety tak nie działa.

    Ja też, uświadamiam tylko takich Maślągów, że to co oni prawią, to bajki.

    --
    ___________ (R)

  • 20. Data: 2012-10-29 14:38:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 09:06:35 +0100, z napisał(a):

    > A ja bym się jeszcze przyczepił do czegoś innego :-)
    > Jak to jest że opiekuńcze państwo pozwala na homolowanie, dopuszcza do
    > sprzedaży samochody w których żarówki przepalają się 10 razy częściej
    > niż starszego typu (H7). Wiem, moja statystyka ale inni mają podobne zdanie.

    Precz z opiekuńczym państwem!

    --