  • Data: 2002-06-13 23:21:05
    Temat: Re: Jak połączyć bloki
    Od: "Tomasz Krzysztofik" <t...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jaroslaw Sakowski" <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl> napisal w
    wiadomosci news:87fzzqzzoe.fsf@pa68.bojanowo.sdi.tpnet.pl...

    > W pasmie rzedu 430 Mhz i z moca 20 mW mozna sie chyba bawic (sa gotowe
    > rozwiazana - twierdza firmy ze nie trzeba pozwolen a odeglosc 70 m
    > musisz polaczyc) ale pozostaje problem predkosci transmisji - w tym
    > pasmie masz normalnie 9 kbps czyli tragedia, widzialem oferty na 115
    > kbps/430 Mhz ale nie testowalem ani czy to dziala ani widma, pozatym
    > to i tak kropla w morzu podanych wymagan.

    Moja wina nie uscislilem chodzilo mi o czest. 2,4 Giga - cena
    urzadzen na wyzsze czestotliwosci
    jest zbyt troche duza ( ale za to rozwiazania sa bardziej profesjonalne
    nie neguje ze na 2,4 nie ma dobrych rozwiazan
    ale ich cena tez jest wyzsza niz urz. na 802.11b)). Nalezy dodac ze
    czest. 2,4 giga ma zostac uwolniona ( nie wiadomo kiedy dokladnie i ma kilka
    troche
    "kontrowersyjnych" punktow)

    > Zgadza sie ale spoldzielnia nie moze sie do lasera klasy 2a/3a
    > przyczepic (moim zdaniem - nie widze podstaw, nie wymaga pozwolen na
    > transmisje i jest nieszkodliwy) w odroznienu od przekopow. Jak maja na
    > Ciebie oko to przypilnuja zwlaszcza po jakiejs wpadce.

    Niestety cena takich rozwiazan jak dla mnie na razie jest zaporowa :-) ( i
    dla wiekszosci sieci tez - chyba ze ktos ma jakies nowe dane linki etc.
    bo moze sie cos zmienilo).Juz wole sie bac o przekop. :-)))
    Ale fakt ma ta niezaprzeczalna zalete ze wszystko jest legalnie.

    Pozdrawiam Mumin^^