  • Data: 2009-01-22 17:48:08
    Temat: Re: Jak podlaczyc dwa dyski SATA?
    Od: "ted" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki kolego za ladne wyjasnienie. Gniazda mam oznaczone SATA0 do SATA3,
    czyli nowy dysk wepne do SATA0 a ten z danymi do SATA1. Mam nadzieje,
    ze to zadziala. Mam tu na plycie jeszcze jedno gniazdo IDE do ktorego
    podpieta jest
    nagrywarka a wiec jak sadze moge tam podlaczyc jeszcze jedno urzadzenie np.
    jeszcze
    jeden dysk ATA. W moim starym kompie mam kieszen na taki wlasnie dysk no i
    sam dysk tez.
    Pomyslalem, ze fajnie by bylo zrobic sobie cos takiego jak kolega HenryK3
    tzn. zainstalowac tam drugi system i odpalac go w razie jakiejs powaznej
    awarii tego
    pierwszego, albo zwyczajnie uzywac go jako przenoski. Nie wiem tylko, czy
    dysk
    nie bedzie sie gryzl z nagrywarka i nie za bardzo wiem jak to zrobic zeby
    odpalal
    akurat ten system, ktory chce. No i czy w ogole jest sens sie w to bawic.