  • Data: 2013-04-24 20:31:13
    Temat: Re: Jak płynnie włączyć grzałkę 4kW
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 13:09:50 UTC+2 użytkownik Anerys napisał:
    > Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Szybciej, to nowej wody nalejesz... A jak ktoś zechce zrobić dowcip, to
    >
    > dosypie szczyptę soli... :)
    >

    > --
    >
    > Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
    >
    > ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
    >
    > Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
    >
    > i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.

    Jak dosypać soli to ma większą moc. Szybciej zagotuje i nic poza tym. Jak zacznie
    wrzeć to pęcherzyki pary wodnej zmniejszą objętość wody pomiędzy elektrodami i moc
    spadnie. Taka prawie doskonała samoregulacja pod warunkiem że ciśnienie jest stałe. Z
    nudów testowałem swój czajnik. W miarę jak temperatura rośnie rośnie i moc pobierana,
    nie ma w tym nic dziwnego. Jak zacznie wrzeć to moc mocno spada.